מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.98
מחיר 9.89
איכות 9.94
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שניר דואני, רמת ישי.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
הרכבת מזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע ועשה עבודה מדהימה, הוא בחור ישר, אלוף אמיתי ואין דברים כאלה! אין לי ספק שכל תקלה שתהיה לי רק אליו אפנה, גם היחס שלו היה נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלומית דוידזון, רמת ישי.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
ויסות גז במזגן.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הגיע מהר, תיקן בלי בעיה וגם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרי נרקיס, קרית טבעון.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז שניי מזגנים מיני מרכזי חברות פמילי.
חוות דעת:
עבדו ביסודיות ומקצועיות. זמינים והגיעו יום למחרת. בדקו בצורה מאוד יסודית, היו אדיבים והמחיר היה הוגן לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל אשחר, קרית טבעון.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי מסוג אלקטרה.
חוות דעת:
רונן היה טוב מאוד, הגיע יום אחרי שדיברנו, חיכה לי עד שאגיע, ניצל את הזמן וסיים לתקן לשביעות רצוני ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי ארז, קרית טבעון.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
סידור חוטי חשמל חיצוניים בעקבות קצר במזגן.
חוות דעת:
אחלה! הוא היה חמוד, הגיע מהרגע להרגע ביום שישי במיוחד ולקח מחיר טוב. נוסף על כך היחס שלו היה מעולה, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי ש. רמת ישי.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל בעל 3.5 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
רונן היה מאוד שירותי, מקצועי ואחראי עם המון רצון לעזור. הוא מאוד משתדל ואני מרוצה ממה שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבל שילמן, קרית טבעון.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
התקנת 3 מזגנים של חברת אלקטרה שכללה גם תליית מדחסים ועשיית תעלה.
חוות דעת:
אחרי כמה חודשים כשתהחיל החורף גיליתי שאחד המזגנים לא מחמם, הזמנתי טכנאי של אלקטרה והוא אמר לי שיש הרבה לחות בצנרת שהיו צריכים לנקות בהתקנה, הלחות הרסה את המעבה (היחידה החיצונית). הטכנאים של אלקטרה החליפו את המעבה ועכשיו הכל עובד.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
יוסף אפשטיין, רכסים.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין. עשה עבודה טובה, היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון פורטמן, רמת ישי.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבת מזגן חדש של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה עשר! הגיע בדיוק בשעה שקבענו, היה מקצועי, לקח מחיר הוגן, אדם אדיב, בן אדם מדהים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי יונאס, קרית טבעון.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים עיליים בעלי 2 ו- 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
רונן היה מעולה : החל משלב הצעת המחיר ועד שלב ההתקנות, עשה עבודה מקצועית, אמינה, בסבר פנים יפות ונעימות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1296 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק