מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.91
מחיר 9.79
איכות 9.90
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יובל ברק, חיפה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה פיקס מכל הבחינות, גם בזמנים וגם במחיר ועשה את העבודה מהר ולעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכל נקר, חיפה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, לעניין ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאת סלומון, חיפה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן קיים והתקנת מזגן חדש.
חוות דעת:
ממליצה בחום. היה זמין, נתן הצעת מחיר הוגנת, שלא השתנתה במהלך העבודה עצמה (מה שקורה לפעמים). הגיע בזמן שאמר שיגיע ועבד במהירות וביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שבי ש. חיפה.
משוב: 07/06/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן, רכישת והתקנת מזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! במזגן די ישן בדירה שלי התגלתה תקלה. זו תקלה חוזרת לכן החלטתי להחליף את המזגן במקום לתקן אותו שנית. פניתי לרונן שלאורך כל הזמן עמד בזמנים בין אם בחזרה אלי בשיחה ובמיוחד בהגעה להתקנה. רכשתי מרונן את המזגן של טורנדו ועליו הוספתי את מחיר הפירוק המזגן הישן וההתקנה של החדש. אני מרוצה מאוד מהשירות שניתן. מהעמידה המדויקות בזמנים (רונן עוד הקדים והגיע לפני). שירות מעולה אשר שווה כל שקל. מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק ברלין, חיפה.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
רונן נתן שירות מצוין! מחיר טוב, זמינות מיידית ועשה עבודה מכל הלב. הוא הגיע חצי שעה אחרי שהתקשרתי אליו והוא פשוט בן אדם מקסים. יש לי רק דברים טובים להגיד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק זוננפלד, חיפה.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת טורנדו 1.25 כ"ס.
חוות דעת:
שירות מצוין. עשו עבודה מהירה והשאירו נקי, הקשיבו לבקשות שלי במהלך העבודה והכל היה באמת מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה צ. חיפה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת מים ממזגן.
חוות דעת:
היה מאוד טוב! הייתה דליפת מים לא גלויה מהמזגן. רונן הגיע תוך זמן קצר, איתר את הבעיה, פתר אותה והשאיר שטח נקי. המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו אברהם, חיפה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת חלק במזגן של חברת LG.
חוות דעת:
רונן היה מעולה ועשה עבודה נהדרת, אני מאוד מרוצה. הוא עשה כל מאמץ אפשרי לקראתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד אלקיים, חיפה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא עשה עבודה מעולה, עבד מהר והשאיר נקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד פומפ, חיפה.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, הגיע הכי מהר שאפשר והיה ממש בסדר. אני מרוצה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 910 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק