מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
בוריס
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.88
מחיר 9.65
איכות 9.86
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי גבאי, מודיעין.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בלומברג שכלל החלפת משאבה.
חוות דעת:
הוא ממש תותח, אחד הטובים שפגשתי. היה סבלני ומקצועי. אני מעריך את העבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרי כאן, מודיעין.
אשרור: 30/04/2020
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סמסונג שכלל ניקוי וחיבור צינורות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מצוין, אחד מבעלי המקצוע הבודדים שראיתי שיודע מה הוא עושה מבחינה, טכנית, תיאורתית ומעשית, ענה על כל השאלות ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ח. מכבים-רעות.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים חברת סימנס.
חוות דעת:
היה מעולה, ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גסטון רנדלשטיין, מודיעין.
משוב: 20/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים
חוות דעת:
הוא הגיע אלינו מאד ממוגן בעקבות המצב. מאד מקצועי, זמין ונעים. עשה עבודה מעולה. ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארי לייסורק, מודיעין.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא הגיע יחסית מהר והיה מעולה, גילה את הבעיה במהירות ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפר אידלס, מודיעין.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היתה בעיה במגעים, הוא היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דגנית לשץ, מודיעין.
אשרור: 08/03/2020
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת צנרת של מדיח כלים.
חוות דעת:
שירות מצוין, היינו מאוד מרוצים מימנו. הוא עמד בזמנים, דייק על הדקה ולדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון מ. מודיעין.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
תיקון למדיח כלים.
חוות דעת:
בוריס היה מצוין! תיאמנו הכל מראש טלפונית כפי שביקשתי, הוא הגיע בזמן ועבד בצורה מאוד עניינית ויעילה. ללא ספק סופרלטיבי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סליה ענבר אדיר, מודיעין.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון מדיח כלים מסוג סימנס.
חוות דעת:
הגיע, בדק ומצא כי הבעיה הייתה שברז המים היה סגור. נשמע כמו בדיקה של "יצאת צדיק", אבל ממש לא. כך היה. בוריס פתח את הברז, הסביר את הבעיה, הפעיל ריצה של שטיפה מהירה על מנת לבדוק שהכל תקין שכן החיבור של הצינורות שביצעתי בעצמי לא היה תקין וגם הייתה נזילה שסידר. תיקן גם בעיית גובה של המדיח וחיבר פס קדמי. לקח תשלום עבור ביקור בלבד ודאג להחזיר הכל למקום, נקי ומסודר. הוגן, הגון, מקצועי, נעים הליכות והכל עובד כמו שצריך. תודה רבה, מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי ר. מודיעין.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת ניקוז ופינוי קרח ממקפיא של מקרר LG ובנוסף, תיקון סתימה במשאבת מים של מדיח בוש.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 844 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק