מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
בוריס
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.88
מחיר 9.66
איכות 9.87
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי ר. מודיעין.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
תיקון של מדיח מחברת באוקנכט שכלל תיקון נזילה ואיטום במדיח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן שקבענו, הפך וחיפש את הבעיה עד שמצא אותה. תחילה חשב לא לתקן אבל לאחר התייעצות עם הבוס שלו, תיקן. המכונה עובדת עכשיו בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפרה כהן, מודיעין.
אשרור: 15/07/2020
משוב: 18/03/2020
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. בוריס תיקן את מדיח הכלים בסבלנות, מקצועיות ויעילות. לאחר שלא הצליח לפתור את הבעיה בביקור הראשון, התקשר לאחר כמה שעות אחרי שהתייעץ עם קולגה והצליח בתיקון בביקור השני.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורי רוטנברג, מכבים-רעות.
אשרור: 18/06/2020
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מקצועי ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צור אסף, מודיעין.
משוב: 09/06/2020
חוות דעת:
היה סבבה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי י. מודיעין.
משוב: 08/06/2020
תיאור השירות:
מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי גבאי, מודיעין.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בלומברג שכלל החלפת משאבה.
חוות דעת:
הוא ממש תותח, אחד הטובים שפגשתי. היה סבלני ומקצועי. אני מעריך את העבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנחם ק. מודיעין.
משוב: 08/05/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז במכונת כביסה של חברת האייר.
חוות דעת:
הוא היה ממש מציין. מקצועי, שירותי ונעים. אני מרוצה לגמרי. חשוב לציין שעכשיו בתקופת הקורונה הוא הגיע עם מסיכה וכפפות ושמר על כל כללי הבריאות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן רובינשטיין, מודיעין.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מאורר במקרר תעשייתי ומילוי גז במקרר נוסף.
חוות דעת:
בוריס היה מצוין, הגיע בזמן, ישר עלה על הבעיה ותיקן. לקח מחיר הוגן לדעתי ובקיצור מאוד מרוצה עם ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרי כאן, מודיעין.
אשרור: 30/04/2020
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סמסונג שכלל ניקוי וחיבור צינורות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מצוין, אחד מבעלי המקצוע הבודדים שראיתי שיודע מה הוא עושה מבחינה, טכנית, תיאורתית ומעשית, ענה על כל השאלות ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית רמון, מכבים-רעות.
אשרור: 30/04/2020
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
אין עליו! אני מכירה אותו הרבה שנים, לא ידעתי שהוא מתקן מקררים, בדק ואמר שהמדחס הלך ובגלל העלויות החלטתי לקנות מקרר חדש, נשמע אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 849 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק