מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
בוריס
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.89
מחיר 9.55
איכות 9.71
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לריסה רוטמן, מודיעין.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת BEKO.
חוות דעת:
הוא היה שלוש שעות, מצא את התקלה ותיקן אותה. באמת כל הכבוד לו! אני מרוצה מהיחס, השירות והמחיר באמת הוגן. אחלה בוריס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור מודיעין והסביבה

מורי רוטנברג, מכבים-רעות.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מקצועי ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי כהן, מודיעין.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאה אחוז. הגיע בזמן, תיקן והסביר מה התקלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הוגו יוסופולסקי, מודיעין.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבת דלתות מקרר לצורך מעבר למיקום אחר.
חוות דעת:
הוא ממש מקצוען, מה שהוא אמר מראש זה מה שהוא עשה, עמד במילה שלו וממש אהבתי את זה. הוא עשה עבודה טובה ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף כ. מודיעין.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
אמין, מקצועי, אדיב והוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנצי ג, מודיעין.
אשרור: 02/09/2019
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
בוריס היה מצוין והכל בסדר, הוא הסביר שצריך להחליף את המדחס אך העלות היא גבוהה לדעתי לכן העדפתי לקנות מקרר חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית קנט, מודיעין.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
היה מצוין בהחלט. הוא הגיע בזמן, נתן שירות טוב והיה נחמד. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה מתתיהו, מכבים-רעות.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במקרר.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, ביצע בדיקה והסביר לי למי לפנות ומה לעשות כי זה לא תלוי בו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכה ס. מודיעין.
אשרור: 25/06/2019
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר שהתחיל להקפיא את כל המזון.
חוות דעת:
המקרר התחיל להקפיא את כל המזון. שיחה עם השירות הרשמי העלתה את התשובה שכנראה מדובר בכרטיס. התקשרנו לבוריס. אמר שכנראה מדובר בבעיה של התריס שמפריד בין המקפיא למקרר שקפא. הגיע עובד שלו באותו יום אחר הצהריים. פתר את הבעיה בדיוק כפי שצפה. המקרר חזר לעבוד כמו שצריך. דני היה מאוד נעים וסבלני בהסברים שלו על מה הוא עושה. עבד יפה ומסודר. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית ברזילי, מודיעין.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 784 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק