מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארז
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.85
מחיר 9.49
איכות 9.79
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלדר ניסן, מודיעין.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
היה מצוין! היה מאוד לעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמית ד. שילת.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 21/06/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימת בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי רבינא, מודיעין.
משוב: 13/07/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה בסיפון בכיור.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה גרוסמן, תל אביב.
משוב: 25/04/2016
תיאור השירות:
פתרון בעיית לחץ מים בדירה בקומה עליונה, כולל ניקוי של ברזים והחלפת חלקים בצנרת שבכניסה לבית.
חוות דעת:
אחלה בן אדם, אחלה גבר ואחלה מחירים! אני הנדימן והפניתי אותו ללקוח שלי, שהיה מאוד מרוצה ממנו, גם מהמחיר וגם מהאיכות של העבודה. הייתה ירידה של לחץ המים בדירה בקומת גג, וכל אחד הפיל את האשמה על מישהו אחר, לא ידעו אם זו בעיה עם המשאבה או הצנרת. ואז הוא הגיע וגילה שהבעיה היא בכלל בתוך הבית, במקום שאף אחד לא חשב לבדוק אותו. הוא פתח את הברזים וניקה אותם מבפנים, החליף חלקי צינורות ועשה עבודה טובה מאוד במחיר הגון. הלקוח שלי מבסוט, אבל אני פחות מרוצה כי עכשיו יש לי מתחרה (-;
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור פוטולניצקי, מודיעין.
משוב: 22/03/2016
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בני ז. אור יהודה.
אשרור: 08/05/2020
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בחדר האמבטיה וברז פשוט נוסף עבור מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר אבל לא מדהים בכלל.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גיא חסון, רמת השרון.
אשרור: 29/04/2020
משוב: 10/02/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס בורשטיין, תל אביב.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור 4 צול ואיטום בעקבות נזילה בביוב.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא הגיע מהר, עשה עבודה זריזה יחסית, נראה שעשה עבודה טובה והמחיר היה סביר לפי דעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית דודאי, תל אביב.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע בזמן, נחמד מאוד, מקצועי ואפילו ייעץ לנו לגבי נזילה נוספת שלא קשורה למקרה. בנוסף הוא גם תיקן חור שהיה מתחת לאסלה ללא תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי קדרנל, תל אביב.
אשרור: 20/04/2020
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מניאגרה סמויה שכלל את החלפת המצוף והצינור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן שקבענו וביצע את העבודה בצורה טובה. הרבה אנשים לא רוצים להגיע אלי כי אני גר באזור בלי חניה אבל הוא לא התלונן, גבה מחיר הוגן ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1449 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק