מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארז
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.81
מחיר 9.28
איכות 9.86
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורלי ע. ראשון לציון.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הוא מקסים, חייכן, הגיע בזמן, נתן את המחיר הכי זול שמצאתי לאחר בדיקת 3 חבר'ה,שהערימו קשיים בטלפון מבלי לראות אפילו והפקיעו לי מחיר. בא אחרי יום עבודה, עדיין מלא מרץ וחשק לפתור את הבעיה, כאילו עכשיו התעורר. המחיר שלו הכי טוב מכל מה שראיתי, מגיע לו מקום ראשון בכל הפרמטרים. הביוב זורם עכשיו כמו הירדן! שאפו מידרג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אתי שגל, ראשון לציון.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת במקלחת שהובילה למטבח.
חוות דעת:
מקצועי חבל על הזמן. מחיר סביר, הכל מקסים. הוא פתר את התקלה והכל מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד בן דור, ראשון לציון.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז מטבח.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי ואדיב וגם המחיר היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ב. ראשון לציון.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באינטרפוץ.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון שיחה, ראשון לציון.
משוב: 18/01/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור גולדשטוק, ראשון לציון.
אשרור: 19/12/2018
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור שמחבר בין הדוד לקולט.
חוות דעת:
הוא היה אחלה!
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עדי ליבנה, ראשון לציון.
אשרור: 20/11/2018
משוב: 21/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממיכל מים ומנקודת ניקוז בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע מהר, היה מאוד מימן וטיפ בתקלה בצורה מאוד מקצועית. היו לו את החלקים שצריך, וגם הוא לקח מחיר הוגן. מומלץ מאוד. היינו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל קמנקר, ראשון לציון.
משוב: 16/10/2018
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים במטבח חדש.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גליה שלמה, ראשון לציון.
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא אדיב, נחמד, אמין ומקצועי מאוד. הוא פתר את הבעיה תוך עשר דקות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד בן דור, ראשון לציון.
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימות.
חוות דעת:
הוא עשה עבורי עבודה ולאחר מספר ימים התקלה חזרה. התקשרתי אליו והוא טען שזה במקום אחר ושזה לא קשור. זה בדיוק מה שלא רציתי מבעל מקצוע! אני לא רוצה שיערבבו אותי, אני לא שוקו. אני קצת מבין בזה, אם הייתה עוד בעיה הוא היה צריך לבדוק ולהגיד לי לא ללכת על תיקון נקודתי וגם אמרתי לו את זה כשהוא הגיע לעשות את העבודה. זאת לא התנהלות, סמכתי עליו. חבל שאיש מקצוע מתנהג בצורה כזאת.
איכות
1
מחיר
1
זמנים
1
יחס
1
1
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1336 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק