מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארז
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.85
מחיר 9.52
איכות 9.83
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שירי מ. הרצליה.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה רגילה.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע תוך שעה בשישי בצהריים. היה אדיב נעים ומקצועי. אין ספק שאעזר בו שוב בעתיד אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
בנצי טייץ, הרצליה.
משוב: 05/12/2019
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה שי, הרצליה.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבית.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי וייס, הרצליה.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מתחת למונה מים.
חוות דעת:
ראיתי בתמונה כי העבודה בוצעה עבור הדיירים שלי וזה נראה טוב, המחיר גם היה סביר. הוא זריז מאוד ועמד בזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף ג. הרצליה.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה שכלל החלפת חלקים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן ונתן שירות מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה מזור, הרצליה.
משוב: 23/10/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לימור גור אריה, הרצליה.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצינור משותף למטבחים של דיירי הבית, בין קומות ותיקון ניאגרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
איתר את הסתימה וטיפל במקצועיות, באדיבות. הגיע ממש באותו היום כי הכיור גלש על גדותיו. עבד עד שעות הערב המאוחרות כדי לסיים הכל! טיפס על הגג ומכיון שמשם זה לא התאפשר, מצא דרך אחרת, בקיצור לא ויתר עד שפתר את הבעיה. ארז הגיע לתיקון אחר של הניאגרה בדירה. סידר את הניאגרה העקומה שחסמה את חלון השירותים. מצא במהירות את החור שממנו נזלו מים לשכנה, עשה עבודה יסודית (שנעשתה ברשלנות ע״י מישהו אחר). מקצוען אמיתי. אמין (כששאלתי אם יש צורך להחליף ניאגרה אמר שלא וחסך לי הוצאה מיותרת). מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב ד. הרצליה.
אשרור: 04/09/2019
משוב: 01/07/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד שמידט, רמת השרון.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים והחלפת צינור.
חוות דעת:
ארז היה מעולה! עשה עבודה טובה והגיע בהתראה קצרה. אנחנו מרוצים ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טובה ספיר, רמת השרון.
אשרור: 12/08/2019
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לבעיית ריח בחדר האמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הבעיה היתה של ריח ביוב בחדר האמבטיה. ארז בדק וטען שאין שום בעיה בצנרת רק יעץ לשפוך דלי מים במקלחת אחת לשבוע למניעת הריח.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1394 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק