מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארז
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.84
מחיר 9.45
איכות 9.77
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי קדרנל, תל אביב.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מניאגרה סמויה שכלל את החלפת המצוף והצינור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן שקבענו וביצע את העבודה בצורה טובה. הרבה אנשים לא רוצים להגיע אלי כי אני גר באזור בלי חניה אבל הוא לא התלונן, גבה מחיר הוגן ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעל פ. תל אביב.
אשרור: 07/02/2020
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת חלק בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
איש מקצוע מעולה, אמין ונעים. עלה במיידי על הבעיה ועשה תיקון איכותי במחיר הוגן. אני בודאות אזמין אותו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאבי קמפינסקי, תל אביב.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה, מעל ומעבר למצופה. אני ממליץ בחום רב. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף חרמון, תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה פגז! הוא בחור מאוד אחראי, מסודר, אמין ומקצועי. אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ביים, תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
ארז היה מקצוען ולעניין! ביצע את העבודה בחוץ ביום מאוד גשום ועשה הכל בחיוך ואנושיות. ממליץ עליו בכל מובן של המילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב ה. תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה וצינור באסלת מונובלוק בעקבות נזילת מים.
חוות דעת:
ארז עשה עבודה פשוט מצוינת, אני ממש מרוצה וממליץ עליו בחום לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל תא שמע, תל אביב.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
שירות מצוין! ממליץ על ארז בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני קרניאל, תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ביוב באסלה ואיטום סביב אמבטיה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, זריז, מקצועי ועשה עבודה טובה ויעילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע א. תל אביב.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
איתור מקור ריח של ביוב במטבח וטיפול בבעיה.
חוות דעת:
לפני חודשיים נכנסנו לדירה חדשה ודיי מהר גילינו שיש בה בעיה של ריח ביוב נוראי שמגיע בגלים מאזור המטבח. ניסינו לאתר את המקור ללא הצלחה והיינו ממש מיואשים. כבר בטלפון ארז היה מקצועי ונחמד, הגיע מהר ובצורה מקצועית ויסודית חיפש את מקור הבעיה, לא ויתר כשעל פני השטח הכל היה נראה תקין ופתח פאנלים מתחת לארונות שחשפו להפתעתנו פתח ניקוז ללא מכסה. מיד פתר את הבעיה במכסה מיוחד שהתקין וגבה מחיר הוגן ביותר! כיף שיש אנשי מקצוע כאלו! בטוח נפנה אליו שוב במידה ונצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן אברהמוב, תל אביב.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
הכנה והתקנה של מדיח כלים.
חוות דעת:
ארז הוא איש נחמד כל כך ומקצועי שאין לי מילים. הוא עשה את עבודתו בצורה הכי טובה שיש ונתן מחיר סופר פייר. בנוסף לכל זה הוא הוסיף ראש לברז שפשוט פתר את הבעיה שהברז ממוקם קדימה והחליף את את הידיות של הברז והכל ככה על חשבונו בלי שביקשתי. פשוט דוגמא ומופת לאיך בעל מקצוע צריך להתנהג! כל הכבוד לך על העבודה ועל השירות המדהים! כיף שיש אתר כזה ואנשים כאלה פשוט תענוג. תמשיכו בעבודתכם המדהימה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1421 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק