הוא מקצועי ובסה"כ עשה עבודה טובה. הוא גבה קצת יותר ממה שסיכמנו בהתחלה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
הדר מיכאלי, גבעת חיים(מאוחד).
משוב: 14/05/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן מרכזי ושני מזגנים רגילים מחברת תדיראן.
חוות דעת:
ברוך היה אחלה, מקצועי, מהיר ועשה עבודה סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אדי ט. פרדסיה.
משוב: 13/12/2022
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן עילי 2.5 כ"ס מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
ברוך 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גנאדי מירצקי, נתניה.
משוב: 04/09/2022
תיאור השירות:
התקנת מזגן 3 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
היה מקצועי ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן זינגר, נתניה.
משוב: 29/08/2022
תיאור השירות:
התקנת מזגן אלקטרה 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
אני רוצה להודות לברוך ולצוות שלו, שנתנו שירות יוצא דופן, הגיעו בזמן שתאמנו, עשו עבודה מקצועית, השאירו סביבת עבודה נקייה וכל זה בחיוך ואווירה טובה! ממליץ בחום ושירבו אנשי מקצוע כמוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי אסף, כפר סבא.
אשרור: 12/08/2022
משוב: 13/06/2022
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
יש לי רק מילים טובות לומר על ברוך. הוא מאד מקצועי, אדיב, הוגן במחיר, והשאיר אחריו סביבת עבודה נקייה. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל גבעוני, הוד השרון.
משוב: 19/06/2022
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן חדש מחברת תדיראן עם 3.5 כ"ס כולל אספקה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא עשה עבודה טובה יחסית מהר, בחור מאוד שירותי, מקפיד על הפרטים הקטנים ושמחתי שהוא בא לעבוד אצלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוריאל ל. רמת השרון.
משוב: 16/01/2022
תיאור השירות:
אספקת והתקנת שני מזגנים עיליים רגילים מחברת תדיראן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. המחיר שהוא לקח היה הוגן, הוא הגיע בזמן והתחייב לכל מה שאמר, אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמי נהרי, הרצליה.
משוב: 10/11/2021
תיאור השירות:
רכישה והתקנה של מזגן עילי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הכול היה בסדר גמור, הוא היה נחמד. בפעם השניה הוא הגיע באיחור קטן אבל בסך הכול היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 354 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אישור משרד העבודה לעבוד בתחום מיזוג האוויר
אודות
ברוך הוא מנהל עסק המעניק שירות מיזוג אוויר, על כך הוא מספר: "העסק הוקם מתוך אהבה למקצוע. הערכים המובילים אותנו הם מתן פתרונות יצירתיים למגוון בעיות, תוך שרירותיות והתחשבות בצרכי הלקוח. אנחנו מאמינים במקצועיות, עבודה תוך שמירה על סדר וניקיון, אדיבות וזמינות ללקוח".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.