היה על הכיפאק! עבודה מקצועית. הגיע בזמן שנקבע, עשה עבודה איכותית, לקח מחיר סביר בהחלט.
היה מעולה ומעלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוזה אברמוב, פתח תקווה.
משוב: 13/02/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ברז כיבוי אש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור יעקבי, פתח תקווה.
משוב: 26/01/2023
תיאור השירות:
מריחת רובה במקלחת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, לקח מחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
שושנה דונאיה, יהוד.
משוב: 12/01/2023
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר פרידמן, פתח תקווה.
אשרור: 27/12/2022
משוב: 27/10/2022
תיאור השירות:
החלפת מחבר בצנרת SP.
חוות דעת:
הגיע מאוד מהר - תוך חצי שעה היה אצלי. ביצע החלפת מחבר של צנרת אס.פי ופתר את הנזילה תוך חצי שעה בערך. היה ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
דוד ואן, הרצליה.
משוב: 28/08/2022
תיאור השירות:
התקנת ברז למקרר.
חוות דעת:
אדי בחור מנומס, נהדר, מחירים סבירים, פשוט בחור מקסים! אזמין אותו פעם הבאה כשאצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גולן אשר, רמת גן.
משוב: 21/07/2022
תיאור השירות:
הדבקת קרמיקה במקלחת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר והוא עשה את העבודה כמו שסיכמנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי י., פתח תקווה.
משוב: 21/07/2022
תיאור השירות:
שיפוץ והתקנת מערכת אינסטלציה חדשה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, רואים שהוא בתחילת דרכו אבל הוא מחפה על כך בזה שהוא עושה מעל ומעבר והכל עובד. לדעתי הוא זול מדי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 21 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מאתר נזילות
שרברבות תברואתית 1+2
תעודה
אודות
אדי הוא אינסטלטור, קבלן שיפוצים ומאתר נזילות מוסמך. אדי מספר: "אני עוסק בתחום האינסטלציה ושיפוץ חדרים רטובים. במסגרת לימודיי למדתי את כל רזי הבניה והאינסטלציה ולכן אני מבצע כל עבודה מתוך ידע מקצועי נרכש. בעבודתי אני מקפיד על כל פרט, לא מדלג על שום שלב ולא עושה קומבינות בשום מצב, לא באינסטלציה ולא בשיפוצים. כל עבודה שאני עושה, מבוצעת בשקיפות מלאה עם הסבר מפורט ללקוח הן על חומרי העבודה והן על תהליך הביצוע בפועל. כל החומרים בהם אני משתמש מאושרים על ידי התקנים ישראליים. לכן, צנרות, מחברים ושאר האביזרים יהיו מקוריים בלבד". איציק אומר בחיוך: "חשוב לי לציין שבמהלך העבודה ללקוח יש תמיד למי לפנות והעבודה לא עוברת בשום שלב לקבלן משנה. בעיניי, אין יותר חשוב מלקוח מרוצה"
תחומי התמחות
:: איתור נזילות
:: תיקון צנרת
:: פתיחת סתימות
:: שיפוץ מקלחות ואמבטיות
:: התקנת כלים סניטריים
:: הוספת נקודות מים
ותק בתחום
2021
האחריות כוללת
:: כל מקרה לגופו
הכשרה
בוגר קורסים 2-1 בשרברבות של משרד העבודה.
בוגר קורס בית הספר לוזון לאיתור נזילות מים.
בוגר מכללת דעת, קורס קבלן שיפוצים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.