המקרר לא היה מכבה את האור ואת פעולת הקירור כשהוא סגור, שוקי עלה על הבעיה מהר מאוד ותיקן אותה במהירות, ביחס אדיב ובמחיר הוגן מאוד.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי- גל שמש, ראשון לציון.
משוב: 12/05/2024
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום ופתיחת סתימות בצינור ניקוז ובצינור גז במקרר Samsung.
חוות דעת:
היה מצוין ממש! הזמנתי את שוקי לתיקון מקרר סמסונג בן מעל 10 שנים שהמקפיא הגיע לטמפרטורה גבוהה שבה הלחם היה רך ואילו הקרח עדיין קפא. שוקי חקר את המקרר במשך שעות ולא ויתר עד שמצא את הבעיה, מסתבר שהיו 3 תקלות שונות שגרמו ביחד לתופעה המוזרה: 1. גוף החימום של הפשרת הקרח במקפיא הפסיק לעבוד. 2. הייתה סתימה בצינור הניקוז של המים. 3. הייתה סתימה קטנה בצינור הגז. שוקי עשה הכל בשקיפות מלאה כשאני כל הזמן הייתי לצידו. השאיר בי את הרושם של בן אדם מקסים ומקצועי ללא תחרות ואפילו המחיר היה נמוך לטעמי לאחר כל ההשקעה שעשה. אני מאמין שכל טכנאי אחר לא היה מתאמץ כל כך להגיע לשורש הבעיה וללא שוקי, כנראה שהייתי צריך לקנות מקרר חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדיר כהן, יבנה.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! אחלה בן אדם, אמין ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה לוי, ראשון לציון.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת טקה.
חוות דעת:
שוקי הגיע מהר, היה אחלה וביצע תיקון סופר מקצועי אבל, המחיר שלקח היה יקר בעיניי ולא ממש תואם לסוג העבודה שעשה.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירן טנצמן, בת ים.
אשרור: 01/05/2024
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
החלפת כיוון פתיחת דלת המקרר.
חוות דעת:
שוקי היה אדיב ונחמד בהתכתבויות איתו, טרם הגעתו שלח הודעה בה עדכן את עלות הביקור. הגיע לתקן ולהחליף את כיוון הדלת, אמר לי שהמחיר יהיה מעט גבוה יותר והסכמתי. פתאום כשרצינו לשלם הוא אומר שהמחיר לא כולל את כל התוספות ויש להוסיף אותן לסכום לסכום. זה היה לא לעניין ולטעמי המחיר היה יקר בשביל להחליף כיוון פתיחת דלת של מקרר.
איכות
8
מחיר
3
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
שרה נגוסה, חולון.
משוב: 21/04/2024
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד חמוד והסביר למה לא יכול לתקן.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר ממדוב, ראשון לציון.
משוב: 15/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת שארפ.
חוות דעת:
היה עשר מכל הבחינות! מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל רז, בת ים.
אשרור: 15/04/2024
משוב: 08/07/2023
תיאור השירות:
תיקון לוח פיקוד במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא הסביר את הדברים ואמר מראש את המחיר.
בדיעבד היה לחיצה לא נכונה על הכפתור והמחיר היה גבוה לטיפול לדעתי.
מקצועי ולבבי. מומלץ ביותר! השקיע בתיקון המקרר. עבד ביסודיות תוך תחושה מאוד נעימה. השקיע שעות רבות ומאמץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1462 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.