מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שוקי
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.97
מחיר 9.81
איכות 9.87
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ויולי ג. גדרה.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, בדק את המקרר, אמר שיש פלאנג' בעייתי ושעדיף לא להשקיע בתיקון ולהחליף מקרר, הוא היה מעולה, למרות שלא הצליח לתקן את התקלה, ממש ניסה במשך 3 שעות לתת פתרון, נראה שהוא מקצועי ואמין מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי בשן, גן יבנה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק במקרר.
חוות דעת:
היה בסדר! הגיע בזמן, טיפל בבעיה, המחיר היה הוגן ועשה רושם טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכה קולומבוס, משגב דב.
משוב: 12/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במקרר מחברת ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הוא היה מעולה והגיע בזמן כמו שאמר. הוא היה הוגן מעבר למצופה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילעד אילון, גן יבנה.
משוב: 14/12/2017
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט מקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה, התרשמתי שהוא לא סתם מדורג מספר 1! זה התחיל הכי טוב שיש, הוא אמר שיגיע בין 9 ל9 וחצי ובאמת הגיע ב9 ורבע בדיוק. המשיך בזה שהסביר כל דבר שהוא בדק, הראה בעיניים את התקלה ואיך הוא פותר אותה. עבד מסודר ונקי. המחיר היה הוגן לחלוטין, ממש הגון. השירות שלו היה ממש ממש מדהים. אני מאוד מרוצה וממליץ עליו ללקוחות נוספים. חבל על הזמן :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי ויסקין, גדרה.
אשרור: 26/11/2013
משוב: 05/03/2013
תיאור השירות:
תיקון רעשים במקרר.
חוות דעת:
במקום להגיע וגבות כסף נתן עצות זהב, אמר לי להפשיר את הקרח במקפיא ובינתיים זה באמת עובד. אם הבעיה תחזור אני אזמין אותו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ומאיה ש. עשרת.
אשרור: 08/08/2013
משוב: 30/01/2013
תיאור השירות:
החלפת חלק במקרר מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מדהים הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הוא תיקן אפילו משהו שהוא לא היה צריך לטפל בו. יצאתי ממש מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנחם בוסטין, גדרה.
אשרור: 07/08/2013
משוב: 08/05/2013
תיאור השירות:
החלפת מנוע במקרר שיצר קצר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אני מרוצה כי הוא מקצועי ואיתר את הבעיה מהר. הוא הביא איתו את החלק, תיקן ולקח מחיר הגיוני. הוא גם אדם נחמד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד מהרבן, גדרה.
משוב: 22/08/2012
תיאור השירות:
החלפת משהה במקרר של אמקור.
חוות דעת:
מחיר סביר, הגיע בזמן ובאמת הייתי מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שרה גולן, גדרה.
משוב: 22/05/2012
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מקרר שלא קירר כמו שצריך.
חוות דעת:
הוא היה מאד נחמד ואדיב! למרות שהטרדתי אותו בביתו במוצ"ש... - קיבלתי ממנו הוראות ברורות ומפורטות בטלפון - והבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת מ. גדרה.
אשרור: 17/04/2012
משוב: 15/04/2010
תיאור השירות:
החלפת מאוורר ושחרור סתימה של קרח במקרר של אמקור.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים שהוא קבע, ממש בזמן שקבענו! הוא עבד נקי ומסודר, איתר את התקלה מהר ותיקן הכל. גם המחיר שלו היה סביר מאוד. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1126 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק