היה בסדר גמור! בעל מקצוע שרותי, אדיב מאוד, יודע את מלאכתו.
ממליצה מאוד עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
איתי נוימן, חולון.
משוב: 08/04/2024
תיאור השירות:
החלפת כרטיס פיקוד במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא מעולה ונורא נחמד. הוא גם עזר לי במשהו שלא קשור לתחום העיסוק שלו אבל הוא הבין בזה אז הוא עזר והתקין לי לד במטבח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירן טנצמן, בת ים.
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
החלפת כיוון פתיחת דלת המקרר.
חוות דעת:
שוקי היה אדיב ונחמד בהתכתבויות איתו, טרם הגעתו שלח הודעה בה עדכן את עלות הביקור. הגיע לתקן ולהחליף את כיוון הדלת, אמר לי שהמחיר יהיה מעט גבוה יותר והסכמתי. פתאום כשרצינו לשלם הוא אומר שהמחיר לא כולל את כל התוספות ויש להוסיף אותן לסכום לסכום. זה היה לא לעניין ולטעמי המחיר היה יקר בשביל להחליף כיוון פתיחת דלת של מקרר.
איכות
8
מחיר
3
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
ולדי איאוחים, בת ים.
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
החלפת גומיית איטום במקרר והחלפת נורה.
חוות דעת:
יצרתי עמו קשר יום קודם לכן בוואטסאפ, בשעות הערב. הוא היה זמין ושאל שאלות רלוונטיות על מנת להבין איזה תיקון צריך לבצע. הוא הגיע יום למחרת אלי כדי לתת לי תשובה (אם ניתן לתקן, כי אם לא, אז זה אומר שאני צריך לקנות מקרר חדש) ועל מנת לתת לי שירות דחוף, הזיז לקוח אחר למועד טיפה מאוחר יותר בהסכמתו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילך ב. חולון.
אשרור: 17/03/2024
משוב: 11/12/2023
תיאור השירות:
מקרר.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא זינגר, חולון.
משוב: 08/03/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה במיני בר של המקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר סך הכל, הוא ניסה לתקן את הנזילה ולא הצליח אבל בעייתי לתקן את המקרר הזה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סילביה ל. בת ים.
משוב: 04/03/2024
תיאור השירות:
בדיקת מדחס במקרר מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
שוקי הגיע בזמן, היה מאוד אמין, מאוד אדיב והסביר שעדיף לי להחליף מקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנית יצחק, אזור.
משוב: 29/02/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
מודה שחששתי לקחת בעל מקצוע מהאינטרנט לאמא שלי ,אבל הוא היה באמת אדיב מאוד מקצועי במקסימום והמחיר הוגן בעייני. מומלץ בחום!
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.