היה מצוין! הוא הגיע בזמן והיה מאוד נעים, עשה טיפול והמקרר חזר לעבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמיר עמר, ראשון לציון.
משוב: 18/12/2023
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במקרר מחברת בקו.
חוות דעת:
אחלה שוקי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דימה ס. ראשון לציון.
אשרור: 12/07/2023
משוב: 10/05/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
דימה היה מצוין! אני מרוצה מהתקשורת איתו, הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והסביר לי מה הוא הולך לעשות. נתן לי כל מיני אופציות, בחרתי איתו ביחד מה האופציה הכי מתאימה וסיים את העבודה מהר. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פסח ש. ראשון לציון.
אשרור: 09/07/2023
משוב: 05/04/2023
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודית מ. ראשון לציון.
אשרור: 27/06/2023
משוב: 23/04/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר בקו side by side שעשה קרח בתא ההקפאה כתוצאה מסתימה וקפיאה של המים בחור הניקוז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
שוקי הגיע בדיוק בזמן שקבענו, הפשיר ופירק את גב התא בסבלנות, והחליף את החוט המחמם שמגיע לחור הניקוז. על הדרך הוא שם לב גם שחסרה נורה בתא ושם לנו חדשה. לבסוף סגר הכל והשאיר די נקי אחריו.
נשאר רק לחכות ולראות שהתיקון יחזיק לאורך זמן. זה לא משהו שניתן לדעת מיידית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דרור אורבך, ראשון לציון.
אשרור: 11/06/2023
משוב: 09/04/2023
תיאור השירות:
איתור תקלה במדחס במקפיא.
חוות דעת:
היה מדהים, מקצוען, בא בזמן ושירותי. הוא אמר שהקומפרסור הלך ואי אפשר לתקן אותו, הוא היה ממש בסדר. הוא עשה רושם מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריקה פינקו, ראשון לציון.
אשרור: 28/05/2023
משוב: 26/03/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר סמסונג 4 דלתות.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל בלאיש, ראשון לציון.
אשרור: 22/05/2023
משוב: 23/03/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת האייר.
חוות דעת:
שוקי היה מעולה, הוא זיהה את התקלה ותיקן אותה, לקח מחיר סביר מאוד בעיניי והכול היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינב ברקת, ראשון לציון.
משוב: 21/05/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקפיא של מקרר מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות שלו נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1447 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.