מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
רן
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.95
מחיר 9.66
איכות 9.82
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רחל רייכרט, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבורים שנותקו בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מקסים, עשה עבודה מקצועית מאוד. הוא הבין את הלחץ של זמן שהייתי נתונה בו, התקשר ללקוח שהוא היה אמור להיות אצלו קודם ושאל אותו אם זה יהיה בסדר שהוא יגיע אליי לפני. הופעתי מאוד לטובה, ואני בהחלט ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עירית ד. תל אביב.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי סודרי, תל אביב.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
עבודה של בדיוק דקה והיה מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני ש. תל אביב.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! נראה לי שהוא בעל המקצוע הכי טוב שנתקלתי בו. הוא ממש נחמד וחביב. על הדרך הראינו לו בעיה בתריס החשמלי במרפסת והוא תיקן אותה, ללא עלות נוספת. כשרציתי לשלם לו על כך, הוא אמר שההחלפה של תריס הגלילה לקחה פחות זמן מששיער ולכן הוא לא מבקש תשלום נוסף. הוא עשה עבודה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי מויסה, תל אביב.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
תיקון שני תריסים חשמלים.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני פלד, תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
שירות מעולה!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן מילר, תל אביב.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא מקצועי, חביב ונחמד, בעל מקצוע יוצא מן הכלל ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד שרפשטיין, תל אביב.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע של תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, הוא היה נחמד ואפילו הציע לנו עוד אפשרות נוספת ממה שרצינו. הוא פירט והסביר ענה על מה שצריך והחלטנו לעשות מה שהוא הציע. עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן גסמי חן, תל אביב.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור בין תריס למנוע בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע על הבוקר כמו שקבענו, יומיים לאחר שהתקשרתי אליו. הגיע וישר התחיל לעבוד, היה מאוד אדיב ותיקן את זה מאוד מהר בצורה מאוד מקצועית. על הדרך בדק לנו עד תריס לראות שתקין. עבד מהר ונקי היה אדיב ומקצועי. היה באמת מעולה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר חצור, תל אביב.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא הגיע לדירה שבבעלותי והיה נשמע חביב מאוד. לא הייתה תקלה אז בסופו של דבר הוא לא תיקן שום דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1972 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק