הוא בסדר גמור, טוב מאוד. הייתי מאוד מרוצה מהעבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דניאל יוסופוב, חולון.
אשרור: 25/05/2021
משוב: 26/11/2020
תיאור השירות:
החזרי מס עבור עובד שכיר.
חוות דעת:
השירות היה עשר, עודד היה נחמד ותקתק את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת בכר, תל אביב.
משוב: 21/05/2025
תיאור השירות:
ייעוץ פנסיה ומילוי טופס 161.
חוות דעת:
שלחתי לעודד הודעה, הוא אמר שלא מתעסק בזה והעביר לי טלפון של הקולגה שלו, עידן. השירות של עודד היה מצוין, הוא ענה מהר, עזר לי ואפילו שלח הודעה לעידן כדי לעדכן אותו. עידן היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים ברום, תל אביב.
אשרור: 31/10/2024
משוב: 12/08/2024
תיאור השירות:
הגשת דו"ח שנתי עבור עצמאי ושכיר.
חוות דעת:
היה מצוין והוא מאוד מקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ירדן פורת, תל אביב.
משוב: 13/10/2024
תיאור השירות:
החזרי מס.
חוות דעת:
הוא ממש מוצלח ואני מאוד מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ודים קוזקובסקי, תל אביב.
משוב: 18/08/2024
תיאור השירות:
הגשת דו"ח שנתי עבור שכיר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. היה יכול להיות יותר זול לדעתי והעבודה הייתה בסדר.
ביטול חוב למע"מ, סגירת תיק עוסק פטור במס הכנסה ומע"מ והגשת דוח שנתי.
חוות דעת:
היה ממש טוב! התרשמתי מההישגים שלו הוא הצליח להוריד כמעט לגמרי את החוב שהיה לי וגם לקבל החזר כספי ממס הכנסה. בסופו של דבר רק הרווחתי כסף מכל התהליך. ממש נוח לעבוד איתו, הוא אדיב ומהיר.
כשיועץ מס רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ייעוץ מס. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 01/03/2025
רישיון
בתוקף עד 31/12/2025
אודות
עודד מעיד שהמשרד שלו, הנמצא ברעננה ובירושלים הוא "משרד צעיר ותוסס, הדוחף לחדשנות ומתאים את עצמו לשינויים הדיגיטליים". עודד מספר שיש למשרד קשר ישיר עם הלקוחות דרך אפליקציית ייעודית שיש למשרד דבר שלטענתו "מפשט ומייעל את העבודה עם הלקוחות השונים. כל לקוח מקבל תשומת לב מרבית ומענה מידי בגובה העיניים". החזון העסקי שלו הוא מתן ערך מוסף משמעותי לכל לקוח באמצעות "שירות זמין, מקצועי ומהימן המבוסס על קשר רצוף עם הלקוחות". כמו כן, המשרד מבצע פעולות על בסיס שוטף לצורך שיפור וייעול הפעילות העסקית של הלקוח.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.