מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוני
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.90
מחיר 9.49
איכות 9.86
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 77 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בני בכר, כפר סבא.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה והחלפת צינור.
חוות דעת:
היה 10! בן אדם מקסים, בא עם חיוך והשאיר אותי עם חיוך. חשבתי שהבעיה פשוטה, אבל הסתבר שלא. הוא היה סבלני ולא הלך עד שפתר אותה וגם הציע להביא רצף מטעמו להחליף את הקרמיקה, אבל לא היה צורך מבחינתי, גם בסוף היה הוגן במחיר. החליף את הצינור מהתחתית והיה אצלי קרוב ל 4 שעות, לא עשה בלאגן יחסית לעבודה שעשה. היה לו את כל הציוד שצריך ואני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמית אבן טוב, כפר סבא.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור בבית פרטי.
חוות דעת:
יוני היה מעולה. הוא בחור חמוד, עשה את העבודה בצורה טובה וזריזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי הר-שי, הוד השרון.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
לא הכרתי את יוני קודם, מצאתי אותו במידרג, התקשרתי וזכיתי לשירות תוך מספר שעות. יוני היה אדיב ונעים מאוד, מקצועי ונחוש בפתרון הבעיה מאידך. איש שירות משכמו ומעלה, מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ש. רעננה.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
פירוק והרכבה של ברז ניל מתחת לכיור רחצה.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני ד. רעננה.
משוב: 14/04/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר ר. כפר סבא.
משוב: 14/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה כל מה שצריך, הסביר הכל, פתח סתימה מהכיור והוציא הכל מהניקוז בחדר הכביסה, חיזק ברז נוזל, ניקה את האזור והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רות ערב, רעננה.
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
הבחור מקסים! באמת נותן את השירות מכל הלב. הוא תיקן את התקלה ביעילות, ואז גם נאלצתי לקרוא לו עוד פעם לתקלה נוספת והוא לא לקח אפילו כסף והחליף חלק עבורי. פשוט מקסים, רק מילים טובות אפשר להגיד עליו. אני גם מתכננת להיעזר בו פעם נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי רוזנבלום, רמות השבים.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבור ביוב בחצר בית פרטי.
חוות דעת:
קיבלתי שירות יוצא מן הכלל, עשר מתוך עשר! מנומס, אדיב, נחמד, הגיע אחרי 45 דקות, ביום שישי בשעה 14:00, עבד שלוש שעות והוא שומר שבת, הבין את המצוקה שלי, הייתה סתימה רצינית והיה צריך לחפור ואחר כך לכסות חזרה בחול, זה ממש לא היה פשוט ועבד בצורה יצירתית, המחיר יותר מהוגן לדעתי ורציתי לשלם לו עוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חניתה לב ארי, רעננה.
משוב: 02/04/2020
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי לוי, הוד השרון.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו צנרת מטבחים בבניין.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, הגיע עם הציוד המתאים, עשה מה שצריך לעשות ופתח את הסתימה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 77 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק