מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דורון
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.90
מחיר 9.66
איכות 9.82
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירון צור, נירית.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
שטיפת מערכת ביוב.
חוות דעת:
בחור על הכפיאק! אמין, עובד לעניין ועשה הכל מהר. הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל קמין, כפר סבא.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח והחלפת סיפון אמריקאי.
חוות דעת:
היה עשר, ממש מאה אחוז! גבר שבגברים, אמין, מקצועי, ישר ולקח מחיר הגון! בא תוך רבע שעה מהרגע שהתקשרתי! נדיר במחוזיתנו בעל מקצוע עם יושר ומקצועיות כזאת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני מיכאלי, כפר סבא.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת בעיית ריח בשירותים.
חוות דעת:
הוא בא ונתן אבחון מהיר, אחלה שירות ואני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לב ר. רעננה.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מנגנון ההדחה בעקבות טפטוף מאסלה.
חוות דעת:
היה מעולה ברמות על! ודורון היה מאוד מקצועי, ביצע את התיקון ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלווה גרינברג, רעננה.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בסיפון של כיור מטבח, כולל ניקוי.
חוות דעת:
דורון היה מעולה! הייתי מרוצה שבא די מהר. היות וזו הייתה בעיה קטנה בסיפון אמר שהוא לא לוקח כסף ושזה מתנה ממנו למרות שהתעקשתי לשלם. בנוסף לזה איתר לי ריח של גז מתחת לכיור ובזכותו הזמנתי טכנאי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
און ה. כפר סבא.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז של אסלה.
חוות דעת:
הוא בא בזמן ועשה מה שצריך, המחיר גם היה כמו שסוכם והכל אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל שלמה, הוד השרון.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיה בניאגרה והחלפת מושב אסלה.
חוות דעת:
היה בסדר. זה היה מרחוק ולא ראיתי אותו בגלל תקופת הקורונה. הוא הגיע לדירה לבד, היה זמין וצילם בווידוא כל מה שעשה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קרן ד. רעננה.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
פשוט איש מקצוע איכותי ושירותי ברמות גבוהות! הסביר צעד צעד ואת כל התהליך, נתן עצות לכל אורך הביקור למניעת סתימה בעתיד והכי חשוב טיפל בבעיה בצורה יסודית! אדם נעים ואנושי! לבסוף גם טיפל על הדרך בנזילה בשרותים והחליף גומיה. המחיר היה לחלוטין הוגן! כבר המלצנו לקרובים לנו וכמובן מצאנו לנו צדיק שנמשיך להשתמש בשרותיו. ממליצים בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ולי ב. כפר מלל.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
תיקן נזילה של המים בחצר מברז
חוות דעת:
הוא שלח את העובדים שלו לעשות את התיקון ואחרי שהם עזבו היה עדיין נזילה, הם חזרו בפעם השנייה וזה לא הסתדר ובפעם השלישית דורון הגיע בעצמו לתקן ואז זה תוקן, לקח כמה פעמים אבל זה בסדר, הוא הוגן ואכפתי ומאוד מקצועי, הוא לקח אחריות על הכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה ש. כפר סבא.
משוב: 21/04/2020
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 103 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק