מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איתן
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.91
מחיר 9.69
איכות 9.84
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יואב קרבצוב, רמת גן.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון זרימת מים למדיח כלים.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד! היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שמגר ברק, רמת גן.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לדלת מייבש כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
שירות טוב, הוא הצליח לפתור לי את הבעיה דרך הטלפון. המייבש לא עבד, כנראה זה קיבל מכה בדלת והיא לא נסגרה טוב. הוא נתן לי עצה והסביר לי איך לפתור את זה בעצמי. היה נחמד ואדיב, הכי טוב שאפשר. עזר לי דרך הטלפון ולא ביקש שקל :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי אלמוג, רמת גן.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה במכונת כביסה.
חוות דעת:
מגיע לו פרגון גדול. הוא היה מאוד סבלני, הקשיב לי כשתיארתי את הבעיה בטלפון ונתן לי טיפ כיצד לפתור זאת בעצמי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל ש. רמת גן.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן היה ענייני, המחיר היה בהתאם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן גורדון, גבעתיים.
אשרור: 11/02/2019
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תקלה במדיח כלים.
חוות דעת:
התקשרתי אליו כי הכלים יצאו עם אבנית מהמדיח, הוא אמר להקפיד לשים חומר ניקוי מסוים, אמר לי לעשות תוכניות הפעלה יותר חמות והדריך והסביר לי איך לנקות את המאוורר. עשיתי את הכל וזה אכן פתר את הבעיה. הוא היה נחמד מאד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהב דוד, גבעתיים.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
מתן הדרכה טלפונית לתיקון נזילה מהדלת של מכונת כביסה מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
איתן עזר לי לאבחן את הבעיה דרך הטלפון וחסך לי עלות ביקור. תוך כדי שהוא מנחה אותי, גילינו שהנזילה נבעה מקרע בגומייה. הוא אמר לי לפתוח את הפילטר ולהפעיל את המכונה על מצב סחיטה כדי לוודא שהבעיה אכן רק בגומייה. בסוף, הוא הציע שאדביק את הקרע באופן עצמאי בעזרת דבק פלסטיק. הוא דיבר איתי כמה פעמים ולא גבה ממני כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית אביטל, רמת גן.
אשרור: 15/01/2019
משוב: 16/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת בקו.
חוות דעת:
אני מאד מרוצה. הוא דיבר איתי בטלפון ונתן לי כל מיני דברים לבדוק לפני שהוא מגיע, כדי לראות אם אני יכול לפתור לבד את התקלה. לבסוף הגיע בזמן ותיקן את התקלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי לפיד, רמת גן.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
תקלה במייבש כביסה.
חוות דעת:
ייעוץ טלפוני- הסביר לבעלי מה לעשות וכך הבעיה נפתרה. מרוצים מאד. איתן ממש מדהים !
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יחיעם אביבי, גבעתיים.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יעל לבנאור, רמת גן.
משוב: 15/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3734 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק