מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.94
מחיר 9.88
איכות 9.91
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 34 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רון ציון, תל אביב.
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
מדחס למיזוג אוויר
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! איש טוב, והכי חשוב אמין!!!!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכאל ל. תל אביב.
משוב: 24/05/2020
חוות דעת:
היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר אטיאס, תל אביב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי גדול.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! שירות מצויין ומקצועי מאוד, חסך לי הרבה כסף, בנוסף, הפנה אותי לבעל מקצוע אחר שגם שם קיבלתי שירות מעולה. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב בן חיים, תל אביב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב פיאט שכלל החלפת פילטר ושמן.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור והרכב נוסע כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונן אהרון, תל אביב.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף כולל החלפת מסנן שמן ושמן ברכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
הבן אדם הזה קנה אותי! אדם ישר, אמין, מנומס, נקי ושירותי, עשה מאמץ כי היה לבד וקיבל אותי, לא ראיתי כזה דבר, המחיר הגון לדעתי, אני בהלם שהגעתי אליו, רק מחמאות מגיעות לו, אין לי מילים ואמרתי לו שמעכשיו אני מטפל רק אצלו ומעביר לו לקוחות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוי שטרית, תל אביב.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט ברכב מסוג רנו שכלל החלפת מנורה ומים.
חוות דעת:
עזר לי מאוד, בן אדם מקסים ונחמד. הגעתי לעשות טיפול 10000 והוא אמר שלא צריך לעשות, היה מדהים. אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ארק, תל אביב.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת בלמים ברכב מסוג מאזדה לאנטיס.
חוות דעת:
משה היה מצוין, ממש בסדר גמור! עשה עבודה טובה ואני מרוצה מהשירות שלו. בינתיים הכל נראה תקין. הוא הפתיע לטובה, עשה מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד בר, תל אביב.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג פיאט פונטו.
חוות דעת:
שירות מעולה, גם מבחינת המחיר שהיה זול לדעתי, נחמד, מקצועי, אמין ואפילו בדק עוד כמה דברים בחינם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גליה מויאל, תל אביב.
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
החלפת בלמים אחוריים לרכב מסוג פיאט 500 שנת 2013.
חוות דעת:
אין לי מילים, הוא הבן אדם הכי אמין, ישר וטוב שאני מכירה, אני בהלם מהשירות המטורף שקיבלתי וממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויוי אחיטוב, תל אביב.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
טיפול 50.000 ק"מ ובדיקה לטסט ברכב מסוג קיה פיקנטו 2013.
חוות דעת:
הגעתי ומיד התחיל לעבוד על הרכב, בדק הכל ואז עשה את הטיפול הנחוץ לרכב. עשה עבודתו בנאמות, איש מקסים ומחיר סופר אמין בהשוואה למחירים ששילמתי בעבר. תודה למשה ואישתו אילנית, אתם 10 תמשיכו לעשות טוב תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 34 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק