מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.88
מחיר 9.86
איכות 9.67
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 24 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ואדים לוין, הרצליה.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
החלפת אסלה בשירותים וכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מאוד מהיר ומקצועי, הגיע בזמן ונראה שעשה עבודה טובה, היה נחמד וניסה לא לעשות הרבה רעש.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רונית ברץ, הרצליה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז בשירותים.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר גמור, הגיע ועשה עבודה טובה. לאחר שהלך החלה נזילה קטנה, הוא חזר ופתר את הבעיה על חשבונו. היינו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי שטיין, חולון.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של הבניין.
חוות דעת:
הוא עשה רושם של איש טוב. התרשמתי לחיוב, המחיר היה בסדר ויצאנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דפנה לב, רמת גן.
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
צביעת דירת שלושה חדרים, התקנת נקודות חשמל חדשות והחלפת גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עדכן אותי שייעדר יומיים מהעבודה, אבל עמד בדד ליין, נורא נחמד ושירותי. הוא עשה את העבודה בדירה שכורה שלי וכשהגעתי אפשר לומר שהצביעה זה לא התחום שלו והוא שכח לסגור את פתחי הביובים ואת סיפונים והשאיר אחריו לכלוך.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ערן בן חיים, חולון.
אשרור: 09/05/2020
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון וחלק נוסף בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, יחס ושירות טובים, התקשר לפני להודיע שהוא מגיע, עמד בלוח זמנים, עבד נקי ומהר, אמר שאם תהיה בעיה לחזור אליו ויבדוק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת אלמדאי, רמת גן.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה שכלל פתיחת סתימה בבית.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז, עשה את העבודה כמו שצריך, הגיע פעם אחת והבעיה לא נפתרה במלואה ולכן הוא חזר לטפל בשנית ורכש במיוחד חומר שמתייבש מהר יותר כדי שנוכל להשתמש בנוחיות. איש מקסים ושירותי מאוד, התקשר לוודא שהכל בסדר אחרי וחשוב לציין שהגיע ממוגן עם מסיכה וכפפות, עובד נקי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב ברדה, הוד השרון.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז למדיח ותמי 4 מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל חרמון, תל אביב.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור ניקוז חיצוני של השכנים.
חוות דעת:
היה ממש מעולה, מכל הבחינות. פתר בעיה ששני אינסטלטורים קודמים לא הצליחו לפתור, עשה את זה ביצרתיות, זריזות, נועם ומחיר ממש סביר. ממש מקסים, מומלץ מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטולי שוסטר, פתח תקווה.
משוב: 22/03/2020
חוות דעת:
היה בכללי בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
תומר הולנדר, פתח תקווה.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת חדר אמבטיה והחלפת שקע usb.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 24 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק