מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
ברוך
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.89
מחיר 9.74
איכות 9.90
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יניב מויאל, קרית אונו.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למכונת כביסה.
חוות דעת:
קיבלתי ממנו ייעוץ דרך הטלפון, הוא אפילו התקשר לחבר שלו וחזר אליי. עזר לי מאוד ופתר לי את הבעיה. בחור סבלני, חבל על הזמן. הכל היה איכותי בשירות שלו ועל חשבון זמנו הפרטי ללא עלות. אני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גל קידר, קרית אונו.
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מדיח מחברת בקו כלל החלפה כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! עמד בזמנים, היה נעים אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ליבנה, קרית אונו.
משוב: 14/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שימי אשכנזי, גני תקווה.
משוב: 08/05/2018
תיאור השירות:
בדיקה לגבי מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ואני מרוצה מהעבודה. חשבנו שיש בעיה במכונת כביסה, הוא הגיע, בדק ואמר שאין בעיה. גבה תשלום רק על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדווה רוזנברג, קרית אונו.
משוב: 11/07/2017
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא אמר לנו שצריך להחליף מנוע ולא רצינו להשקיע כסף בטיפול, אבל אנחנו מאוד מרוצים ממנו, הוא מאוד אמין ואכפתי, השקיע מזמנו, ולא לקח כסף לפני שראה אם נפתרת הבעיה, הציע כמה פתרונות וניסה כמה אפשרויות לתיקון, בסופו של דבר הוא לקח כסף רק על ביקור, אנחנו ממליצים עליו.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טובה פישל, גני תקווה.
משוב: 24/03/2017
תיאור השירות:
החלפת משאבה במכונת כביסה של בוש.
חוות דעת:
הוא היה מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת וינברגר, קרית אונו.
משוב: 08/03/2017
תיאור השירות:
החלפת משאבה של מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מעל המעולה! הוא הגיע בזמן. היה מקצועי ואמין מאוד, הוא הראה לי קודם כל מה הבעיה של המדיח ונתן לי הצעת מחיר הוגנת, ולאחר התיקון השאיר מקום נקי. ממליצה בחום
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך כתאני, קרית אונו.
משוב: 22/02/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לנזילה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא אמר לי לבדוק כמה דברים לפני שהוא מגיע ואכן לפי ההכוונה שלו שמתי לב שהצינור לא יושב טוב ולכן נוזלים מים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ארמון, קרית אונו.
משוב: 02/02/2017
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט בתנור בישול.
חוות דעת:
שירות מעולה. שלחתי לו תמונה של התנור, הוא אמר לי מה הטיפול דורש ואת המחיר. הגיע למחרת בשעה שקבע איתי ועשה את מה שאמר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ליאור וינשטיין, קרית אונו.
משוב: 22/01/2017
תיאור השירות:
תיקון מסילה בתנור והחלפת חלק במייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מהיר ואמין. ממליץ בחום !!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 5501 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק