מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמואל
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.77
מחיר 9.69
איכות 9.85
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 13 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דניאל סימון, בית שמש.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
היה מצוין! בחור נחמד וחייכן עם תודעת שירות גבוהה שלא מוותר עד שמוצא את התקלה האמיתית! מקצועי, בא עם כל הציוד ודאג להשאיר נקי אחריו. ממש מומלץ למי שרוצה בעל מקצוע אמין נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יולי רזייב, בית שמש.
משוב: 11/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת נזילה חיצונית של צינורות להובלת מי גשמים.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים ממנו, הוא היה ממש אחלה, קשוב, אדיב וגם כתב דוח מפורט של הנזק שהיה קיים והמקור שלו. הוא היה זמין מבחינה טלפונית. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה סאטט, בית שמש.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה בצנרת ראשית של בניין והחלפת חלק.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה מאוד נחמד, ערך בדיקה מקיפה בדירות על מנת לאתר את הנזילה ובסוף הוא הצליח לאתר אותה והחליף את החלק שהיה צריך להחליף. עד כה אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה אין טפטופים כפי שהיה בעבר והכל מעולה. התרשמתי שהוא מקצועי, אמין, זריז וישר. אנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי כנען, מכבים-רעות.
משוב: 06/07/2020
חוות דעת:
היה פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי כהן, ראשון לציון.
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
התקנת וסת לחץ וברז במטבח.
חוות דעת:
שמואל הוא אחד הבחורים היותר חמודים שראיתי בחיים, מקצוען, חייכן, אחראי, מחיר טוב. עשה את העבודה צ'יק צ'ק. ממולץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי כהן, מכבים-רעות.
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
שחרור סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה מצוין! שמואל הגיע בדיוק בזמן שהבטיח, נתן שירות איכותי מאוד במחיר שלדעתי היה הוגן מאוד. הוא עבד פי 10 יותר קשה ממה שחשבתי וממש הקפיד לא לפגוע בריצוף כמו שביקשתי ממנו. בסיום העבודה הוא השאיר שטח נקי ומסודר, באמת שהכל היה על ומעבר למה שציפיתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב סימה, נס ציונה.
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
תיקון קטע בצנרת ראשית בבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור למעט המחיר שהיה גבוה מידי לדעתי ביחס לעבודה שנעשתה בפועל.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ירון כרובי, מזכרת בתיה.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
איתור ובדיקת נזילות בצנרת של בית.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לידור ביטון, מודיעין.
משוב: 21/04/2020
תיאור השירות:
צילום קו ראשי.
חוות דעת:
השירות היה חבל על הזמן, שמואל בחור אמין, עומד בזמנים ותמיד לטובת הלקוח. זוהי לא הפעם הראשונה שאני נעזר בו, המחירים הוגנים והלוואי שכולם היו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מישל בנישו, מודיעין.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
העתקת 2 ברזים בתוך דירה.
חוות דעת:
שמואל טוב מאוד! השירות שלו טוב, היחס מעולה, המחיר הוגן והעבודה מקצועית. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 13 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק