מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
מוטי
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.83
מחיר 9.28
איכות 9.69
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נעה רוזנפלד, רמת גן.
משוב: 19/10/2020
תיאור השירות:
החלפת קולט ושסתום
חוות דעת:
היה מצוין! ביקש תמונות כדי להגיע עם הקולט המתאים. הגיע בזמן. עבד במקצועיות ונעימות. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לון וולינסקי, רמת גן.
משוב: 12/10/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל פרת הכולל תיקון מתג.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! עשה עבודה נהדרת ומקצועית, מאד נחמד וגם המחיר הוגן. אני ממליץ עליו בשמחה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת עופר, גבעתיים.
אשרור: 04/09/2020
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שקיצר.
חוות דעת:
בן אדם נחמד. זמין, יעיל ושירותי. מוטי הגיע באופן מיידי והחליף חלקים תקולים. אחד החלקים שהחליף הסתבר אחרי כמה ימים גם היה תקול, ושב לתקן שוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתן קורן, רמת גן.
משוב: 01/09/2020
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי והיה ממש אחלה, מגיע לו על הכל 10! הוא הגיע אפילו לפני הזמן והכל בסדר. הוא ממש מקצועי ואחלה של בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד כ. גבעתיים.
משוב: 27/08/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ומאיץ בדוד חשמל.
חוות דעת:
הגיע בזמן, עבד מהר והיה אדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה הראל, רמת גן.
משוב: 18/08/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חברת כרומגן 150 ליטר והחלפת שסתום.
חוות דעת:
מוטי בחור מקסים. הגיע בול בזמן (לא מובן מאליו אצל נותני שירות בארץ!). נתן שירות מקצועי, עשה עבודה יפה, מהירה ונקיה, בדק הכל והסביר בסבלנות. ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
און בר, רמת גן.
משוב: 31/07/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ליטרים וקולט.
חוות דעת:
אחלה בחור, אני מרוצה מהכל, מהשירות שלו, מהיסודיות, מהזמינות. הזמנתי אותו כשלא הייתי בדירה וסמכתי עליו, הוא עשה עבודה טובה ומהירה במחיר סביר. אעזר בו שוב בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יעל ס. גבעתיים.
אשרור: 01/07/2020
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור.
חוות דעת:
הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גלעד ק. רמת גן.
אשרור: 25/06/2020
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לדוד.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית סנדק, גבעתיים.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש.
חוות דעת:
לאחר כמה שבועות, אחרי שסידרנו את מתג החשמל שנשרף התברר שהדוד לא מחמם. כנראה שגוף החימום נשרף והוא זה שגרם לתקלת החשמל.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 192 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק