מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.98
מחיר 9.93
איכות 9.98
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 43 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל לוי, ראשון לציון.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, היה מאוד אדיב, מקצועי, הגיע בזמנים שקבענו ואפילו הגיע בהתראה קצרה, אני יכול לומר שהוא עשה את כל המאמצים להגיע כמה שיותר מהר, אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילן הורביץ, ראשון לציון.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
התקנת תמי 4.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה מאוד נחמד ועשה את העבודה במחיר סביר. ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל שפירו, ראשון לציון.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
ליאור היה בסדר גמור, אנחנו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חניתה לווינזון, ראשון לציון.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
שיחורר המשבה משורשים שגרמו להפסקת עבודה של המשבה.
חוות דעת:
סך הכל היינו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה צפרירי, ראשון לציון.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצויין. עבד יפה ויעיל תוך מתן הסברים, מעבר לכך ליאור הוא אדם נעים וכיף לראות אותו עובד. הוא אמר לי לפני תחילת העבודה מה הצפי למחיר ועמד במילתו. ניצלתי את ההזדמנות לשאול אותו לגבי בעיות נוספות שהיו לי בבית והא סיפק תשובות לעניין. הוא עובד נקי והייתי מאד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכה פרנקו, בית דגן.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
ליאור הגיע בזמן והיה בסדר. הוא הגיע בגלל נזילה שהייתה לי בבית, קדח בקיר כדי שיהיה ניקוז ולא יכל לעשות הרבה כי היה צריך קודם כל לאתר את הנזילה. הוא הפנה אותי לאיש מקצוע אחר ודאג אחר כך לבדוק אם הסתדרתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טימור אשורוב, ראשון לציון.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון אינטרפוץ.
חוות דעת:
התרשמתי ממש לטובה! הוא הגיע בהתראה קצר, תיקן הכל ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן-ציון אגם, ראשון לציון.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בברז בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה ישר, היה ממש מקצועי וידע לאבחן את הבעיה ממש מהר, הוא גם פתר אותה ממש תוך חמש דקות, אני מאוד מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה רוזנברג, ראשון לציון.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת סנן בשיבר הראשי.
חוות דעת:
הכל עשר! המחיר הוגן לדעתי, התנהג יפה, שירותי, עמד בזמנים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי שאול, ראשון לציון.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
איתור סתימות בבית
חוות דעת:
האדם הזה יוצא מן הכלל, בעל מקצוע טוב, איש נבון וסימפתי. 100 אחוז זמינות, עומד בלוחות זמנים ונותן את כל הפתרונות הדרושים. ממש אין מילים, מגיע לו עשר ואף יותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 43 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק