מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
גיא
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.78
מחיר 9.75
איכות 9.87
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דורית קו קו, גבעת שפירא.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק במחשב נייד של חברת טושיבה.
חוות דעת:
גיא נתן יופי של שירות. לקח לי את המחשב ויום אח"כ החזיר כשהכל מסודר. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה יהלום, חצר בארותיים.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מחשב נייד שלא נדלק.
חוות דעת:
הוא עזר לי מאוד. אמר לי מה לעשות וכיוון אותי עד שהבעיה נפתרה. נתן לי טיפים להמשך ומאז המחשב לא עושה בעיות. הוא היה מאוד ישר ואמין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון אסף, בת חפר.
אשרור: 06/11/2019
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת שני לפטופים, החלפת הארד דיסק בזיכרון קבוע והתקנת ווינדוס 10.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני רוזנשטיין, אומץ.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת דיסק קשיח במחשב נייח והתקנת ראוטר נוסף בבית.
חוות דעת:
גיא עשה רושם מאוד טוב, הוא יודע על מה הוא מדבר, עומד בזמנים ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי גת, כפר ויתקין.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק במחשב נייח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הגיע בזמן שקבענו ועשה עבודה טובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלי גרעיני, חופית.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
השירות היה עבור אבא של אשתי והוא יצא מאוד מבסוט! גיא הסביר ועזר לו גם מעבר לעבודה שבשבילה הזמין אותו. היה ממש טוב! העמידה בזמנים שלו הייתה משהו מדהים - היה תמיד אומר זמן מסוים ומגיע בדיוק בזמן הזה. בטוח נמליץ עליו גם לאחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיימון ויינשטוק, הדר עם.
אשרור: 27/05/2019
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
התקנת תוכנת אופיס 350.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! לא הצלחתי להתקין אופיס 350. מהרגע הראשון שגיא הגיע הוא כבר הבין מה הבעיה. הוא נתן פתרון והבעיה תוקנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוגב יוסף, כפר ויתקין.
משוב: 25/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מאוורר שהרעיש במחשב נייח.
חוות דעת:
הוא אמר לי לפתוח את המחשב ולשחק עם איזה חיבור וזה עבד. הוא חזר אליי מהר, היה נחמד ומקצועי ומאוד אמין. הוא לא ביקש לבוא לראות וחסך לי הרבה זמן. יש מצב שבמקום אחר הייתי משלם על זה הרבה כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם מורדוך, בורגתה.
אשרור: 05/03/2019
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
הפעלה של אאוטלוק במחשב חדש וחיבור של התקנים חיצוניים למחשב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! פתר בעיה סבוכה שאנשי תמיכת הלקוחות של ספק האינטרנט נכשלו בפיתרונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניצן רז, מכמורת.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מקלדת והארד דיסק במחשב נייד של חברת Dell.
חוות דעת:
ממש אחלה! הוא היה מאוד נחמד והתחשב במצב הכלכלי שלי. הוא ניסה בכל מיני דרכים לעשות את העבודה במחיר יותר זול והיה אכפת לו מהמקרה למרות שהוא היה קצת מסובך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1127 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק