מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
גיא
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.89
מחיר 9.78
איכות 9.86
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לאון מאלאלל, כפר יונה.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנושא סינכרון של outlook.
חוות דעת:
התקשרתי והסברתי את הבעיה, הוא ישר אבחן על מה מדובר, אמר שהוא לא יכול לטפל בזה בגלל סוג השרת אבל הדריך אותי ונתן לי טיפים עד שהבעיה נפתרה. הוא עזר לי המון, ממש מקצוען!
איכות
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר מ. פרדסיה.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ לתיקון מחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
אחלה בן אדם, היה מאוד מקצועי, נחמד ושירותי. ניסה לעזור ולמצוא את החלקים, אבל החלקים של המחשב שלי נדירים ולא הצליח. התעקש שלא אשלם כי לא הצליח לתקן, אבל כן שילמתי לו מרצוני.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור חקלאי, קדימה-צורן.
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
התקנה של ארבע נקודות רשת בבית.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. מאוד שירותי, מאוד מקצועי, נחמד וזרם איתי על כל הבעיות ועזר לי להבין מה אני צריך לעשות. הוא עבד גם בקומות פחות נוחים והיה גמיש מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן פרי, כפר יונה.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
התקנת שלושה קווי ש אינטרנט בקיר והתקנת נקודת גישה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא מקצוען, רגוע, אחלה גבר ועשה עבודה טובה ונקיה. הוא גם חיכה עם התשלום עד שראה שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון פורת, קדימה-צורן.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשר מכל הבחינות, תיקן הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל גרינברג, כפר יונה.
אשרור: 24/03/2020
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
שדרוג מחשב נייד של חברת דל שכלל העברת דיסק קשיח ממחשב אחד לשני.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, ממש מעל ומעבר! הוא עשה עבודה טובה, היה סבלני, ענה לי על כל השאלות והיה איתי בקשר לאורך כל התיקון. הוא דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. לא נתקלתי בבעל מקצוע כזה. חשוב לציין שהוא הגדיל ראש ועשה מעבר למה שביקשנו ללא תשלום נוסף. אני מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה חן, קדימה-צורן.
אשרור: 15/03/2020
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לתיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
גיא היה ממש מדהים. הוא הסביר לי בסבלנות, בנחמדות ובאדיבות. לגמרי ממליצה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקסים אורגד, קדימה-צורן.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 25/11/2019
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אטיאס, צור משה.
אשרור: 17/01/2020
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא בעל מקצוע הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן מורדוף, קדימה-צורן.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי פירוק ותיקון מחשב וגרסאות של ווינדווס במחשב.
חוות דעת:
גיא נתן לי שירות בטלפון, רציתי לשלם לו והוא אמר שהוא לא גובה כסף, הוא בחור נהדר, נתן לי יחס מעל ומעבר, פתר לי בעיה רצינית וחסך לי כסף.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1181 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק