מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
גיא
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.79
מחיר 9.65
איכות 9.87
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קובי טוצילרו, אבן יהודה.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
התקנה ראוטר בקומת המרתף.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הראל בן-יהודה, נתניה.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה עשר. גיא פתר לי בעיה שהתעוררה עקב כמה מחיצות שעשיתי במחשב, סידר בעיה סבוכה מאוד במהירות ובחיוך, ועשה מעל ומעבר בכדי לחפש לי חלפים מוזלים במערכת הקירור שנדפקה, בחור לעניין ועל פניו נראה גם מאוד מקצוען! תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני ב. נתניה.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
חיבור מדפסת למחשב נייח ותיקון תוכנה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ונתן שירות טוב. גם אחרי העבודה הוא היה זמין ועזר לי בפלאפון. הוא בחור על הכיפאק ואני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקסים לונסון, נתניה.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון ראוטר.
חוות דעת:
התקשרתי לגבי הראוטר שלא עבד, הוא הדריך אותי בטלפון מה לעשות והצלחתי בעזרתו לפתור את הבעיה, הוא היה מקצוען.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני אלון, נתניה.
משוב: 27/05/2019
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת סטרוטי, נתניה.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ספק במחשב נייח.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, התקשרתי אל גיא הסברנו לו את דחיפות התיקון והוא הגיע כבר באותו יום בצהריים. הוא טיפל טיפול ראשוני במחשב בשישי וביום ראשון חזר ואסף את המחשב. הוא הציע בשבילנו מספר אופציות לתיקון ונתן לנו להחליט מה מתאים בשבילנו. הוא ביצע את התיקון והחזיר כבר ביום שני. הוא בעל מקצוע אמין, מאוד מאוד ישר, סבלני, שירותי, לא מיהר לשום מקום, מאוד רגוע וסיפק לנו גם מסמך אחריות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ימי אלעזר, נתניה.
משוב: 06/05/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה בן- שמעון שולץ, נתניה.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
חיבור אינטרנט קווי בממד.
חוות דעת:
גיא היה מצוין. הוא הגיע בזמן, היה הוגן, ענייני חברותי ואדיב. הוא הסביר לנו מה הוא עושה ואיך, ולמה הוא עושה את זה בדרך אחת ולא אחרת. הוא עשה עבודה באמת מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי רונן, בית יהושע.
משוב: 01/04/2019
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מישל יוסבשוילי, נתניה.
אשרור: 24/02/2019
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
החלפת לוח אם במחשב נייח.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו. הוא סידר את המחשב ועשה עבודה טובה. הוא הסביר מה הוא עושה והיה סובלני. פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1008 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק