היה מעולה. הראה לנו את הבעיה ונתן אופציות לתיקון. הסביר שהכי מומלץ לקנות חדש כי לתקן יגרור חיובים נוספים ושמענו בעצתו. היה מאוד אמין וכיף לקבל כזה בעל מקצוע בבית, ציון מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורין ניסן ערב, מעגן.
משוב: 14/02/2023
תיאור השירות:
הדרכה ויעוץ בנוגע למכונת כביסה.
חוות דעת:
מורן איש שירות מדהים! הוא מקסים, מאוד נחמד, אמין, מגיע בזמן, נעים הליכות ואחלה בן אדם! הוא בא לתקן מכונת כביסה, בדק אותה ואמר שהיא בסדר גמור והנחה אותי איך לשטוף ולנקות. מבחינת מחיר, הוא לקח תשלום רק על בדיקה. אני ממליצה עליו מאוד, באמת מגיע לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי סורוקין, קצרין.
משוב: 09/02/2023
תיאור השירות:
תיקון קצר במקרר מחברת שארפ.
חוות דעת:
מורן בסדר גמור, מצויין, בחור טוב, אמין והגון. הוא הגיע מהר יחסית ועשה את העבודה מהר, גם מבחינת המחיר בסדר גמור לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק כהן, קצרין.
משוב: 08/12/2022
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים מחברת sauter.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהזמינות, מהשירות, מהמקצועיות והכי חשוב - מהאדיבות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי לוי, קצרין.
אשרור: 22/10/2022
משוב: 22/08/2022
תיאור השירות:
תיקון כרטיס במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
מורן מבין עניין ולא מנסה להקשות, התרשמתי מבחינת אמינות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה קזס, בני יהודה.
אשרור: 23/01/2022
משוב: 25/11/2021
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת הייסנס.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. היה לו אכפת והוא היה בסדר גמור. הוא היה אמין מאוד ועשה מאמץ מעל ומעבר כדי לתקן את המקרר. התקלה הייתה מאוד רצינית ולא היה שווה לתקן אותה. העבודה הייתה גדול עליו אבל היה לו אכפת מאוד והוא מאוד השתדל.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
איתמר גור, נוב.
משוב: 21/12/2021
תיאור השירות:
בדיקת מדיח תקול של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! הוא מאוד מקצועי, נתן אבחנה מדויקת והשאיר אחריו נקי ומסודר. גם המחיר שלקח היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 363 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תחומי התמחות
:: תיקון מוצרי חשמל
:: תיקון מקררים ביתיים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשים
:: תיקון תנורים
:: תיקון מיני בר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.