מורן היה טוב מאוד! הוא היה ממש מקצועי ובעלי שמבין בזה אמר שיש לו ידיים טובות בתחום. גם היה ביננו אמון כשהייתי צריכה לצאת מהבית ופשוט ביקשתי ממנו שיגיד לי כשהוא מסיים. בסיום העבודה הוא באמת אמר לי שהכל בסדר והעברתי לו את התשלום. אני לא אגיד שזה לא היה יקר, זה היה יקר בעיניי וציפיתי לשלם פחות. בנוסף, הוא תיקן את התקלה שהייתה בחיישן אבל הייתה גם בעיה אחרת במצת שלא אמרתי לו עליה מראש כי חשבתי ששתי התקלות קשורות אחרת לשנייה ושזה ייפתר עם התיקון. אז הוא תיקן את האש אבל המצת לא עובד.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדוה ספיר, טבריה.
אשרור: 11/04/2024
משוב: 12/12/2023
תיאור השירות:
תיקון מגעים במכונת כביסה מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, מקצועי ורציני! הוא לא חיפש להוציא כסף מהלקוח והכל עובד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל ישראל, טבריה.
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא איתר תקלה ולא הצליח להשיג את החלק שהיה נדרש. זה נמשך מידי הרבה זמן ובסוף זרקתי את המדיח. הוא איתר את הבעיה, שילמתי לו על הבדיקה , הוא לא השיג את מה שהיה צריך להחליף והבעיה לא נפתרה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גיל מעוז, טבריה.
משוב: 20/03/2024
תיאור השירות:
בדיקת תקינות תנור אפיה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי לב, טבריה.
משוב: 12/02/2024
תיאור השירות:
תיקון מכונת יבוש בלומברג.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת! ולמרות שהיה תקלה מסוימת שחשבתי שחזר שוב ומיד הציע לבא שוב. למעשה זה הסתדר מעצמו עוד לפני שהספיק להגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל דהן, טבריה.
משוב: 04/02/2024
תיאור השירות:
תיקון משאבה של מכונת כביסה מחברת Fujicom.
חוות דעת:
מורן היה מצוין! הוא הגיע מהר, טיפל בתקלה והסביר לי הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירנה איברגימוב, טבריה.
משוב: 02/01/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום של מכונת כביסה בעקבות קצר.
חוות דעת:
איש מקסים, מדהים ובן אדם נדיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף א. חוקוק.
משוב: 02/01/2024
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה מחברת קריסטל.
חוות דעת:
מורן היה בסדר גמור, הגיע מהר והמחיר שלו היה סביר בעיניי.
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תחומי התמחות
:: תיקון מוצרי חשמל
:: תיקון מקררים ביתיים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשים
:: תיקון תנורים
:: תיקון מיני בר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.