מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צוריאל
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.67
מחיר 8.89
איכות 10.00
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 9 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עדי יוסופוב, תל אביב.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת ברז.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים שקבענו, נתן שירות מעולה והיה נחמד, רק המחיר היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
3
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דגנית צרפתי, תל אביב.
משוב: 29/03/2020
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי א, תל אביב.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בגג.
חוות דעת:
הוא האינסטלטור של הבניין, תמיד פונים אליו לכל מיני תקלות. הוא תמיד פנוי, זמין ומגיע, עובד פצצה! אדם מקצועי, וראינו לא מעט.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי דואדי, תל אביב.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברזים בבית ודוש למקלחת.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה, הוא היה נחמד ועשה עבודה טובה, עמד בזמנים ועבד מאוד מסוד וניקה אחריו, אני ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה צ'ימנוברל, תל אביב.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור שכלל החלפת סיפון.
חוות דעת:
מרוצה! הוא באמת היה מקצועי ועם סבלנות. המחיר שלו היה ככה - ככה לדעתי, אבל הוא עשה עבודה טובה אז לא אמרתי כלום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
בנצי חזן, תל אביב.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת פנימית וחיצונית לבניין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עמד בלוח המזנים, המחיר הוגן לדעתי, נאמן למחיר שנקבע בהתחלה, מאוד אהבתי את העבודה שלו, מקצועי ואיש צעיר ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדן בן משה, שוהם.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה ושיפוץ הכולל חשמל וצבע לבית ולעסק.
חוות דעת:
אלוף העולם! אני ממש מממש מבסוט, הוא לא זז עד שמסיים את העבודה, הוא עובד כמו משוגע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק הורוביץ, חולון.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בחדר אמבטיה ופתיחת סתימת שורשים בביוב בחצר בית פרטי.
חוות דעת:
מעולה! הוא עשה עבודה מקצועית, עמד בזמנים, היה נחמד ונתן שירות אדיב ומאוד מקצועי. נוסף על כך הוא הסביר מה הוא עשה ובאמת עשה עבודה נהדרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מילי גופשטיין , ראשון לציון.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מנגנון הדחה בשירותים ותיקון מדיח כלים שכלל החלפת צינור.
חוות דעת:
הוא היה ממש מדהים, אני יכולה רק להמליץ עליו ולומר עליו מילים טובות, הוא הגיע אליי לסדר לי בעיות דחופות גם בשעות לא שגרתיות ותמיד היה זמין עבורי, אני יכולה להעיד שהוא היה מאוד מקצועי, עמד במילים שלו, סידר את כל הבעיות שהיו ואפילו מעבר, אני מאוד סומכת עליו וחושבת שהוא מאוד אמין, כשאני צריכה לתקן משהו ואני נעזרת בו אני תמיד רגועה ושקטה שהוא יבצע את העבודה בצורה הכי טובה שאפשר, אני ממליצה עליו מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק