מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.88
מחיר 9.43
איכות 9.81
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר הירשלר, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
תומר היה מאוד הגון, אחרי שהלך המייבש שוב התקלקל, יצרנו אתו קשר, הסכים לזכות אותנו על הרצועה, אמר שנקנה מכונה חדשה והשירות בסדר.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת פרנק, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מייבש של חברת אינדסיט.
חוות דעת:
שירות מצוין. הוא רק בדק את המייבש ולא תיקן אותו אבל לזכותו יאמר שכבר בטלפון הוא הסביר לנו שאי אפשר לתקן אותו אבל אנחנו בכל זאת התעקשנו שיגיע. הוא הסביר לנו הכל והיה מאוד אמין. לדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל כוחי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה ומייבש של חברת ווירפול AEG.
חוות דעת:
היה איזה אי הבנה, אבל אחר כך הוא תיקן את חווית השירות ויצאתי מרוצה ממנו.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסנת הרמתי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
הכל היה סבבה. הוא הגיע בזמן, תיקן בזריזות והלך. הכל עובד כראוי. בנוסף, הוא היה מאוד נחמד. המחיר היה נראה לי טיפה יקר אבל לא השוויתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אייל ורביד ויצמן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 08/07/2018
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בסדר גמור. הכל מעולה. אנחנו ממליצים עליו. הגון, אפילו הגיע לפני הזמן וחיכה ולא הלך. ממש מחיר הגון והכל מצוין. הוא גילה שהתקלה בשקע ולא במכונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל אבני, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 19/02/2014
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במייבש כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, הוא הגיע תוך שעה מהרגע שהתקשרתי, היה ענייני ומקצועי ניראה שמבין על מה מדובר, איתר ישר את התקלה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס ראובן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 16/02/2014
תיאור השירות:
איתור תקלה במייבש כביסה.
חוות דעת:
מראש הוא אמר לי מה האופציות שזה יעלה בכל מצב. הוא ראה שזה בעיה במנוע וכדי להיות בטוח הוא ניסה להחליף קאבל כדי לוודא שלא זו הבעיה. הוא היה הגון, הוא אמר לי את המחירים מראש, הוא הגיע בזמן והוא היה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי פ. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 19/01/2011
תיאור השירות:
החלפת חלק במייבש כביסה של חברת BOSCH.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן והיה מקצועי אבל לדעתי המחיר שלו היה מאוד יקר.
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דרור טנא, תל אביב.
אשרור: 27/03/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון של מייבש כביסה AEG שכלל חלפת רצועה.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. חיכה בסבלנות לא מעט זמן עד שהגעתי מהעבודה. לקח יותר ממה שחשבתי שזה צריך לעלות ועזר עם כמה דברים שלא היו קשורים לתיקון עצמו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי ענבר, משמר השרון.
אשרור: 13/03/2020
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אני מרוצה מהאמינות, מהשירות ומהמקצועיות. הוא ממש עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 683 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק