מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.82
מחיר 9.83
איכות 9.87
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גבריאל גוזובסקי , רחובות.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, אני חושב שהוא איש מקצוע איכותי מאוד, אני מרוצה ממנו גם מבחינת היחס הנחמד שהוא העניק לי, מזה שהוא עמד בלוחות הזמנים שקבענו ולא חרג מהם, הוא באמת היה מעולה. אני יכול גם לומר שהוא השתמש בחומרים איכותיים וטובים שזה גם חשוב, אני יודע שבפעם הבאה שאצטרך שירות בתחום הזה אחזור אליו בוודאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר פור, נס ציונה.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת חיישן נקישות ברכב מסוג מאזדה 2.
חוות דעת:
תיאמנו מראש וקיבלו אותנו ישר כשהגענו. מוסך בסדר גמור. מאור הסביר הכל באופן מקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתנאל פרץ, רחובות.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גיר וקולר גיר ברכב מסוג מאזדה 5 שנת 2008.
חוות דעת:
מאור בן אדם תותח! היחס שלו מדהים והמחיר היה ממש טוב. הוא בא לקראתי ועשה עבודה מעולה! הוא אפילו גרר לי את האוטו אליו בלי לקחת כסף. אני נותן לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית עזיזה, רחובות.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
החלפת תושבת מנוע, גומית מנוע ורדיאטור ברכב מסוג מזדה 2 שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! שירותי, מסביר כל דבר ומראה את הבעיה עצמה, מחירים טובים, מקצועי ובהחלט אחזור אליו במקרה הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון קאיפי, אור יהודה.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע ברכב מסוג מאזדה 6 כולל אספקת רכב חלופי.
חוות דעת:
תותח. סידר כמה חלקים במנוע, עשה את העבודה הכי טובה שיכולה להיות, אין דברים כאלה. כבר שלחתי אליו עוד אנשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל טורם, תל אביב.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
טיפול קטן ברכב מסוג מאזדה 6.
חוות דעת:
מאור קיבל אותי בשעה מאוחרת מאוד, אני מודה לו מאוד על כך והשירות היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. א. נילי.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי והחלפת בלמים למאזדה 6 שנת 2009.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון אוחיון, רחובות.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק בגיר טיפול 10k שיפוץ אלטרנטור
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל! שירות אדיב, מקצועי ואמין. מסביר בדיוק מה הבעיה ומה הדרך לטפל ובסופו של דבר גם המחיר מאוד הוגן. פעם ראשונה שלי שמגיע למוסך של מאור ובהחלט אחזור שוב ואתחיל לטפל ברכב באופן קבוע אצלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם כהן, יבנה.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
הכנה לטסט ומעבר טסט לרכב קיה ספורטאז'.
חוות דעת:
היה אחלה! השירות היה אדיב, נחמד, מהיר והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ראם קופיטמן, מזכרת בתיה.
משוב: 24/05/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 107 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק