מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אברהם
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.92
מחיר 9.78
איכות 9.81
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 73 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גלעד דים, רחובות.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה. הגיע מהר לתקן סתימה, היה אדיב, לקח מחיר הוגן לדעתי ואין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל בשן, נס ציונה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור המטבח.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, בדק את הבעיה וסגר את הצנרת כמו שצריך. הוא היה מקסים, עשה את העבודה במהירות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם א, רחובות.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור בגינה.
חוות דעת:
היה פיקס, בסדר גמור. הסתכל ועשה מה שצריך תיק תק ולא מרח. הסביר והלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור תורג'מן, רחובות.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! ידע ישר מה מה לעשות, מקצועי, יודע את העבודה כמו שצריך, אני מרוצה מאוד, בחור חמוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפר אלון, יבנה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפת 2 ברזים ראשיים לפני ואחרי שעון המים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מקצוען בלתי רגיל, ממליץ בחום. הגיע בזמן, מחיר הוגן. כן יירבו כמותו בישראל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור עזריה, יבנה.
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור באסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, עשה אחלה עבודה ולקח מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר אביתר, רחובות.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז במקלחת.
חוות דעת:
אדם נוח ונעים. הוא עשה עבודה מעולה, הגיע בזמן והיה אמין והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד צבאבא‬‎, באר יעקב.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
שחרור סתימה ותיקון משאבה.
חוות דעת:
אבי היה מצוין, ממש בחור על הכיפאק, הייתה בעיה אחרת והוא נשאר לתת עזרה, הייתי מרוצה מהשירות שלו, מהאמינות, מהיסודיות והכול היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריבי שטיינהרט, נס ציונה.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היו עוד כמה אינסטלטורים שבאו לבדוק לפניו, הוא בדק ואמר שכדי לבדוק יותר טוב צריך לשבור את הקיר והוא לא רוצה לעשות משהו שיכול לעשות נזק ולכן המליץ לנו לפנות לביטוח. לקח רק דמי ביקור.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל יעקב אוחנה, בני ברק.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
איתור מקור רטיבות.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, היה שירותי, אני יכול לומר שהוא היה ממש טוב ואנחנו ממש מרוצים ממנו, אני יודע בוודאות שפעם הבאה אנחנו נפנה אליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק