מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אברהם
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.92
מחיר 9.78
איכות 9.81
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 73 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שני בר, גדרה.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בגג ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
הוא היה זמין עבורי לשיחת טלפון בתשע וחצי בערב שזה בכלל לא מובן מאליו בשבילי. קבענו שיגיע אלי יום למחרת לאחר שיסיים עם לקוח שקבע עימו מראש . הוא היה איתי בקשר לאורך כל הדרך והשתדל לעשות הכל כיוון שהבין שזה מקרה מאוד דחוף. הוא אבחן את הבעיה ופתר אותה, הראה נכונות ליצור איתו קשר לבעיות נוספות. התרשמתי שהוא בעלת מקצוע אמין, מקצועי,נתן יחס טוב ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל יעקב אוחנה, בני ברק.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
איתור מקור רטיבות.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, היה שירותי, אני יכול לומר שהוא היה ממש טוב ואנחנו ממש מרוצים ממנו, אני יודע בוודאות שפעם הבאה אנחנו נפנה אליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאלה ארדון, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב, טיפול מהיר, ישר ועשה עבודה טובה. מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד דים, רחובות.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה. הגיע מהר לתקן סתימה, היה אדיב, לקח מחיר הוגן לדעתי ואין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי אבל, אריאל.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה, ברז וחידוש חיבור של דוש במקלחת.
חוות דעת:
אברהם הגיע כפי שקבענו, היה מאוד נעים לעבוד מולו וכמובן עשה עבודה מקצועית. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר וגנר, רמת גן.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא נתן הסבר מפורט וברור על סיבה לסתימות חוזרות ונשנות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דן מאירי, פתח תקווה.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
חילוף צינור לביוב ראשי בבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היינו מרוצים מאוד, הוא היה מהיר, אבחן את הבעיה בקלות ונתן פתרון מלא, המחיר היה זול יותר מהצעות אחרות שקיבלנו, היינו מרוצים מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל גלקין, רמלה.
משוב: 11/02/2020
חוות דעת:
היה מצוין! מצא תקלה במהירה ורואים שהוא מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר בר אולפן, גבעתיים.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
תיקון הצינור של האסלה שכלל חילוף.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע באותו יום ובזמן, טיפל בתקלה ונתן מחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד באום, אלקנה.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שתי ניאגרות, תיקון נזילה מצינור 4 צול והחלפת מצוף.
חוות דעת:
האיש היה מעולה מכל הבחינות! הוא הגיע בזמן והיה אדיב ומדויק. הכל היה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק