מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אברהם
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.92
מחיר 9.78
איכות 9.81
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 73 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מורן י. ראשון לציון.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילות במספר מוקדים.
חוות דעת:
בחור מקצועי, שירותי, נעים וצנוע. עשה עבודה טובה אצל אבא שלי במחיר הגון. הגיע בהתראה קצרה ממש והציע אפילו לתקן בעיה אצלי ללא תשלום. מומלץ בחום רב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס קלקסבר, ראשון לציון.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, עזר לנו להבין מה קורה עם הצנרת ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני שפירא, ראשון לציון.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
חיפוי קרמיקה, החלפת שישה ברזים ואינטרפוץ.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא אמין, דייקן ומקצוען אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני מ. ראשון לציון.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת נזילה.
חוות דעת:
היה מצויין, מלאך. ישר, מקצוען, אדיב, מחיר מצוין. כן ירבו כמוהו. אם היה אפשר לתת מעל עשר היינו נותנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי חיון, ראשון לציון.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במחלק מים מרכזי.
חוות דעת:
הגיע תוך רבע שעה, היה מאוד נחמד, אדיב ונתן שירות מעולה. אני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי ריאבוי, ראשון לציון.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
החלפת קטע של כ2-3 מטר צינור חיצוני בבניין משותף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שלחתי לכמה וכמה בעלי מקצוע תמונות המראות בדיוק מה המצב ומה נדרש עשות. נאמר לי מחיר מאוד גבוה לטעמי וסירבתי לקבל שירות. לאחר הסירוב, אבי חזר עם מחיר נמוך יותר. אמרתי שאקול, כי גם זה מחיר גבוה מאוד. אך גם לאחר בדיקה נוספת אחרים רצו עוד יותר. למרות שאני בהחלט יודע להעריך עלות העבודה (איש טכני וגם מנהל רכש), מכיוון שהיה לי חשוב לבצע את העבודה באותו היום (ברז ראשי בדירה היה סגור), חזרתי לאבי וביקשתי לאשר מחיר מסוים שעדיין מאוד גבוה לטעמי. אבי הסכים ועשה את העבודה, כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
הראל יעקב אוחנה, בני ברק.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
איתור מקור רטיבות.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, היה שירותי, אני יכול לומר שהוא היה ממש טוב ואנחנו ממש מרוצים ממנו, אני יודע בוודאות שפעם הבאה אנחנו נפנה אליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאלה ארדון, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב, טיפול מהיר, ישר ועשה עבודה טובה. מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד דים, רחובות.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה. הגיע מהר לתקן סתימה, היה אדיב, לקח מחיר הוגן לדעתי ואין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי אבל, אריאל.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה, ברז וחידוש חיבור של דוש במקלחת.
חוות דעת:
אברהם הגיע כפי שקבענו, היה מאוד נעים לעבוד מולו וכמובן עשה עבודה מקצועית. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק