מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אברהם
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.93
מחיר 9.78
איכות 9.95
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסנת מרון, ראשון לציון.
משוב: 07/08/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה עקב רטיבות.
חוות דעת:
מצוין, הכל עשר! הוא בא בזמן, בדק ואמר לבסוף שהנזילה לא מגיעה מאיתנו ועבר לשכנים לתקן שם. הוא עבד יפה מאוד, היה אמין ומקצועי ביותר. הוא גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה יאלו, ראשון לציון.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
החלפת אינטרפוץ בקיר מקלחת והחלפת ארבעה אריחים ברצפת מקלחת.
חוות דעת:
שירות ממש מצוין, עשר בכל הפרמטרים. ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יולי רובינסקי, ראשון לציון.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימת שומן בכיור מטבח.
חוות דעת:
אברהם הגיע מהיום להיום, וטיפל בבעיה באופן מקצועי וזריז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימון קריחלי, ראשון לציון.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, שירותי ואני מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני מ. ראשון לציון.
משוב: 04/08/2020
תיאור השירות:
בדיקה וזיהוי מקור של נזילה בתיקרה של דירה מתחת לדירתו של גיסי
חוות דעת:
מקור הנזילה לא היה בדירה של גיסי - לקח כסף על הבדיקה. נעזרנו בו בעבר ואנחנו סומכים רק עליו, גם הפעם לא התאכזבנו. אברהם עשה בדיקה - נתן דיאגנוזה למקור התקלה,גם הפעם גיסי מאוד מרוצה - איך אמר לי - הוא עשר, בחור צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל מנחם, ראשון לציון.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור נזילה מכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד ואדיב. כיוון אותי ממש לפתור את הבעיה בעצמי כי אמר שהיא לא כזאת גדולה כמו שאני חושב והייעוץ שלו פתר לי את הבעיה. אני חשבתי שזו נזילה מהכיור אבל זה בסוף היה סתימה באחד הצינורות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי חכמון, ראשון לציון.
אשרור: 29/07/2020
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
תיקון 2 נזילות, אחת בקיר פנימי בבית של האמבטיה ואחת בקיר חיצוני מתחת לחלון.
חוות דעת:
היה מקצועי וישר. המחיר היה מפתיע לטובה והעבודה היתה מהירה ואף הסביר לי למה קרו הנזילות ומדוע התיקונים שנעשו בעבר לא עזרו. בהחלט אינסטלטור בחסד ואיש ישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אבדי, ראשון לציון.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
ביקור בנוגע לפתיחת סתימה ברצפה.
חוות דעת:
הגיע לביקור ובדק את כל הצנרת בבית ולבסוף היה נדרש ביובית והוא לא היה יכול לעזור לנו עם כך. נתן שירות מצוין, היה מאוד סבלני והסביר מה צריך לעשות. אני ממליץ עליו ממש בחום, בחור מקצועי ואמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא גילוטין, ראשון לציון.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
העברת מצלמה לצנרת ביוב של בניין.
חוות דעת:
אברהם גילה את הבעיה שבצנרת הבניין, אחרי שהגיעו הרבה אינסטלטורים שלא הצליחו לגלות. לצערי הוא לא ידע איך לפתור את הבעיה בעצמו אבל עזר עם הגילוי. הוא היה מקצועי לגמרי ועם מחיר מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מליסאו מ. ראשון לציון.
משוב: 13/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת צינור בחדר כביסה.
חוות דעת:
הוא היה זמין, הגיע די מהר ותוך שעה כמו שאמר. עשה את העבודה כמו שצריך ותיקן את התקלה מהר. המחיר יקר לדעתי אבל היה נחמד והסביר לי בדיוק על הבעיה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 201 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק