מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.88
מחיר 9.80
איכות 9.87
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
בן ש. רחובות.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ותיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
היה סבבה. מקצועי, נחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארז יפה, באר יעקב.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עמד בזמנים ובמחיר ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהובה יוהינאן, מזכרת בתיה.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
קיבוע אסלה והחלפת צינור בשירותים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה. הוא בן אדם נחמד, מהיר, מקצועי ואמין. אנחנו מרוצים, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחאי לוי, תל אביב.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
תיקון בצנרת ובניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, פתר את הבעיות שהיו, חזר גם יום למחרת לסדר עוד דברים, היה נחמד ובא בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה נוה, פתח תקווה.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון כיור אמבטיה.
חוות דעת:
הגיע מאוד מהר, נתן מראש את הצעת המחיר ועמד בה. מחיר סביר בהחלט ותיקון מהיר וטוב. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב יעקב, ראשון לציון.
אשרור: 18/02/2020
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשר! תיקן את התקלה בצורה זריזה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד בר, תל אביב.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
התקשרתי לאורן, שאלתי מספר שאלות לפני שהזמנתי אותו לתיקון, היה קשוב וסבלני, הגיע תוך פחות משעה, מצא את הבעיה ברגעים ועבד מסודר ונקי. אחרי התיקון נשאר כעשרים דקות, אחרי הפעלת מדיח לוודא שהתיקון בוצע כראוי, פיקס בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן אפרת, תל אביב.
משוב: 17/02/2020
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן צ. תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
הכנת תשתית לצורך התקנת מדיח כלים ומכונת כביסה לאותו ברז ולאותו פתח ניקוז.
חוות דעת:
הוא בחור טוב. היה ממש אחלה, חיבר את המדיח ומכונת הכביסה לתשתית שהוא הקים, עבד בצורה מקצועית ונקייה ובסופו של דבר, לקח מחיר סביר לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ווזנר, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור מדיח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע ביום שישי ועזר לי לפתור נקודתית את מה שהייתי צריכה לאותו רגע כי הבעיה לא הייתה קשורה אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 104 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק