מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.77
מחיר 9.68
איכות 9.75
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שאולי לוי, חולון.
אשרור: 26/03/2020
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת שירותים.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, עשה עבודה מעולה, הגיע אלי מהר ובזמן ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
צחי צ. חולון.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
התקנת סיפון חדש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! היה מאד מאתגר, חייב להודות ואורן היה יצירתי, יעיל, אחראי ומקצוען אמיתי, בא בזמן ולקח תשלום הוגן, הגיע פעם אחת כדי לראות מה העבודה ועוד פעמיים לעשות את העבודה. ממליץ מאד, אין טוב מזה. בוודאות אקרא לו שוב אם יהיה לי משהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר בן נון, בת ים.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז וחיבור מדיח לנקודת מים.
חוות דעת:
אחלה אורן שבעולם! בחור חביב ובא אלי גם בשישי בבוקר. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול כהן, בת ים.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור מים חיצוני עקב נזילת מים.
חוות דעת:
כבר בייעוץ הראשוני הוא היה אדיב ונחמד. בעל המקצוע עשה לי עבודה טובה, היה מאוד אדיב, מדויק ושירותי. הוא פתר לי את התקלה במהירות, הראה לי כל מה שעשה וגבה תשלום הוגן ביותר. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי אלקינד, בת ים.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור מתחת לכיור.
חוות דעת:
הוא היה ממש עשר! אני מרוצה מהזמינות ומאופן העבודה שהייתה מקצועית ומסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן אדמוני, בת ים.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפת חלקים בברז של המטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, גם הגיע בזמן וגם מבחינת המקצועיות והדרך שבה התייחס לכל העניין, היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ביבס, בת ים.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא עבד בצורה מקצועית, נתן שירות טוב מאוד והיה אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לאה בניה, בת ים.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה בר לב, חולון.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ומצוף בשירותים סמויים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה ממנו! הוא מקצועי מאוד, פתר את הבעיה ולא וויתר אפילו שהיה מדובר בבעיה מורכבת ולקח לא מעט זמן לעלות עליה. היה מאוד נעים ביחס שלו והסביר לי כל דבר ודבר שהוא התכוון לעשות. עדכן אותי לגבי מחירים ועלויות של החלקים ואפילו ניסה להוזיל עבורי את הזמנת החלקים. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוספה פייצר, חולון.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה בדירה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהשירות ואני ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 151 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק