מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.77
מחיר 9.69
איכות 9.69
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רחלי ה. מודיעין.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, בסדר גמור, מגיע לו בהכל, מקצועי, פתר מהר את הבעיה והשאיר נקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניצן ש. טל-אל.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
נקרא לפתוח סתימה בניקוז. עבד 5 שעות לחינם כי הבעיה בסוף לא היתה אצלנו אלא בצינור הראשי של הבניין
חוות דעת:
מכמה בחינות היה בסדר, אבל בכמה הרבה פחות. היה אדיב ונחמד, נלחם במשך 5 שעות בסתימה ולא הצליח לפתוח לבסוף. הבעייה בסוף לא היתה אצלנו בדירה. עבד בצורה לא מסודרת והשאיר גם בלאגן אחריו. לקח מחיר הוגן.
איכות
4
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
7
כללי
גירסאות
איתן אדמוני, בת ים.
אשרור: 03/06/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפת חלקים בברז של המטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, גם הגיע בזמן וגם מבחינת המקצועיות והדרך שבה התייחס לכל העניין, היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ודים פלדמן, תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מנגנון של אסלה.
חוות דעת:
הוא יכול היה להגיד שצריך להחליף את המנגנון אבל הוא היה כנה ואמר שבינתיים לא צריך להחליף, שזה אחלה אבל אנחנו לא בטוחים כמה זמן זה יחזיק. הוא אחלה בחור, המחיר היה עבור הביקור אבל גבוהה לפי דעתי ביחס לכך שלא הייתה הרבה עבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דניאל שחר, תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה ונתן שירות מצוין, הוא מכל הבחינות עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיר רון, תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
איטום כיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה ממש טוב, הוא הגיע בזמן ולקח מחיר טוב. כל הכבוד לו, הוא בחור ממש מוצלח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל אלקוביץ, ראשון לציון.
אשרור: 26/05/2020
משוב: 09/03/2020
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רם אוריאון, תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
איטום נזילה בצינור חיצוני בבניין כולל שרותי סנפלינג.
חוות דעת:
היה אחלה. התיקון היה יום לאחר הקריאה ועשה את העבודה תוך חצי שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות מ. רחובות.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפה והתקנה של ברז אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
תמי לבנת, תל אביב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקון של מנגנון בניאגרה סמויה והחלפת חלק בברז.
חוות דעת:
קודם כל הוא היה מקסים. הוא אדם נעים, נחמד ומעורר אמון. הוא היה בסביבה והגיע תוך עשר דקות. חשבתי שצריך להחליף את כל המנגנון של הניאגרה והוא ראה שזה משהו ממש קטן ועשה את זה במקום. מבחינתי זה היה יוצא מן הכלל. על העבודה והאישיות יש לי רק מילים טובות, לגבי המחיר אני לא יודעת לדרג.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 189 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק