מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.91
מחיר 9.79
איכות 9.75
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שיר ויסמן, תל אביב.
משוב: 09/08/2020
חוות דעת:
היה מצויין. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יצחק זלוטיקמן, תל אביב.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה של אסלה.
חוות דעת:
התרשמתי טוב מאוד! הוא עשה עבודה טובה וגם גבה מחיר סביר לדעתי. הבעיה נפתרה ואין לי תלונות. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור גרין, תל אביב.
משוב: 02/08/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד י. תל אביב.
משוב: 02/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בשתי ניאגרות גלויות.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא הגיע בזמן, ידע להתמודד עם התקלות שיש ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניבי אלרואי, תל אביב.
משוב: 01/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהאסלה, החלפת טוש במקלחת וביצוע עבודות תיקון נוספות.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! אורן הגיע כבר פעמיים ויגיע פעם נוספת. הוא היה אדיב בצורה יוצאת דופן, חרוץ ומוכן לעזור. מאד מאד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן הכהן, תל אביב.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחצר הבניין.
חוות דעת:
היה נהדר! בא מייד בשעות הערב, לא היה יכול לבצע את העבודה מסיבות שאינן תלויות בו, בא שוב למחרת ועדכן על עיכוב בדרך. הסתימה נפתחה והוא הקפיד לנקות אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס ג. תל אביב.
משוב: 26/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח וסגירת נזילה.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן חיים, תל אביב.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא חמוד מאוד, מאוד אדיב ושירותי, עשה את העבודה בצורה טובה ובדק אח"כ שהכל עובד טוב, הוא הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון אגסי, תל אביב.
משוב: 17/07/2020
תיאור השירות:
איתור התקלה של הנזילה בניאגרה מוסתרת מסוג GEBERIT, החלפת מספר חלקים ותיקון התקלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין! הגיע באותו יום תוך שעתיים אחרי שהתקשר והודיע על בואו. היה אדיב, אמין, מהימן ובעל מצב רוח טוב. למרות שהקריאה הייתה בערב, והוא היה אחרי שעות עבודה רבות. לקח מחיר סביר בהחלט על העבודה והחלקים. מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב גנזי, תל אביב.
אשרור: 16/07/2020
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת ניקוז שבורה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד! השירות היה מאוד איכותי , בעל המקצוע נתן מעצמו מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 229 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק