מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.85
מחיר 9.79
איכות 9.86
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יוחאי לוי, תל אביב.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
תיקון בצנרת ובניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, פתר את הבעיות שהיו, חזר גם יום למחרת לסדר עוד דברים, היה נחמד ובא בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלעד בר, תל אביב.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
התקשרתי לאורן, שאלתי מספר שאלות לפני שהזמנתי אותו לתיקון, היה קשוב וסבלני, הגיע תוך פחות משעה, מצא את הבעיה ברגעים ועבד מסודר ונקי. אחרי התיקון נשאר כעשרים דקות, אחרי הפעלת מדיח לוודא שהתיקון בוצע כראוי, פיקס בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן אפרת, תל אביב.
משוב: 17/02/2020
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן צ. תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
הכנת תשתית לצורך התקנת מדיח כלים ומכונת כביסה לאותו ברז ולאותו פתח ניקוז.
חוות דעת:
הוא בחור טוב. היה ממש אחלה, חיבר את המדיח ומכונת הכביסה לתשתית שהוא הקים, עבד בצורה מקצועית ונקייה ובסופו של דבר, לקח מחיר סביר לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ווזנר, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור מדיח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע ביום שישי ועזר לי לפתור נקודתית את מה שהייתי צריכה לאותו רגע כי הבעיה לא הייתה קשורה אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא ה. תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחה סתימה בצינור ניקוז ותיקון הניאגרה.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם שמואלי, תל אביב.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, הגיע בזמן, נתן שירות מאוד אדיב והסביר על כל הדברים, לקח מחיר הוגן. מגיע לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם רודין, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נתן שירות טוב ומהיר, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה קרייזלר, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
התקנת בר מים.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! אורן הגיע בזמן, היה אדיב ויעיל, עשה את העבודה ואני מודה לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי וטורי, תל אביב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 106 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק