מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ואסים
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.91
מחיר 9.78
איכות 9.91
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 56 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי דומושובצקי, תל אביב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקן אינטרפוץ של גרוהה
חוות דעת:
אני אמליץ בכיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זוהר ב. תל אביב.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיליפ ר. תל אביב.
משוב: 12/01/2020
חוות דעת:
היה מקסים! בא בהתראה קצרה ביום שישי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת עיני, תל אביב.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת צינור.
חוות דעת:
היה טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יוסי בוקר, תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
ביצע מספר עבודות בדירה, כולל פתיחת סתימה, סילוק מפגע ריחות בביוב ותיקון דוד.
חוות דעת:
מקצועי, מסור, אמין ובן אדם נחמד. הגיע במהירות טיפל בכל הבעיות בצורה מהירה וחלקה וגבה תשלום סביר והגון. התקלה בדוד לא נפתרה למרות שהוחלף מנגנון החימום ולכן הגיע פעמיים במהלך השבת, כדי לנסות להחליף בחלק אחר. בסופו של דבר התברר שהייתה תקלה חשמלית והיה צריך להביא חשמלאי. וויתר מיוזמתו על כל העלות של הטיפול בדוד, כולל העלות המשמעותית של החלק שהתקין. למרות זאת, שילמתי לו חלק משמעותי מהסכום, כביטוי של הערכה למסירות ולמחוייבות שלו לטיפול בתקלה, כולל הגעה פעמיים במהלך השבת. ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרתה מוזס, תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, מאוד נחמד, תיקן את מה שהיה צריך ובנוסף עוד משהו. היינו צריכים לקרוא לו שוב והוא חזר עוד באותו היום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אייל משה, תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון שיבר.
חוות דעת:
מעולה! בחור נחמד, הגיע מהר ובשבת והיה יסודי. הייתי נותן לו 11 אם הייתי יכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב קלאתי, תל אביב.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והייתי מרוצה מהתיקון, הוא הגיע בזמן, המחיר היה טוב וסך הכל הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמל קוריצקי, תל אביב.
משוב: 26/12/2019
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן ק. תל אביב.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז וצינורות במטבח.
חוות דעת:
מקצועי, מהיר, מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 56 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק