מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ואסים
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.88
מחיר 9.83
איכות 9.84
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בסן סלבדור, תל אביב.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.הסדרת לחץ מים על גבול האפסי לניאגרה בשרותים.
חוות דעת:
ממש 10!היתה לי בעיה של ניאגרה בשרותים עקב לחץ מים כמעט אפסי אליה.וכמו כן ביצע פתיחת סתימה בכיור המטבח.סתימה עקשנית חוזרת שנפתחה ונפתרה על ידו בעוד שאינסטלטור אחר שטיפל לפני לא פתר את הבעיהואסים.דייק בזמן הגעה.ביצע עבודה נקיה מהירה ונתן פיתרון חכם וחסכוני לבעיה שלי.היה אדיב שקט ויעיל.בטוח שאזמין אותו אם ולכשאצטרך ואמליץ עליו לחבריי בפה מלא.כן ירבו
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יובל ד. תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיה לאסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! המחיר היה הוגן, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק מ. תל אביב.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! ציון עשר ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון מורן, תל אביב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת ברז שלא הוציא מים.
חוות דעת:
הגיע לבדוק את הברז וגילה שאין בעיה, מכל הבחינות הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דויד פזילוב, תל אביב.
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון נזילה בברז אינטרפוץ.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, דיברנו בטלפון והוא הנחה אותי מה לעשות, אמר לי לסגור את המים ואז לבדוק מהיכן המים זורמים, ראינו שזה מהברז ואז אמר לי להחליף את המנגנון שיש שם, הוא אפילו לא לקח עלות על הייעוץ, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרורה קפלן, תל אביב.
אשרור: 19/04/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור מקלחת.
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה בשעת ערב יחסית מאוחרת לאחר שאינסטלטור אחר סירב לעזור. היה נדיב, אדיב, מקצועי ברמות אחרות, סבלני והחשוב ביותר לכל לקוח במחיר מדהים שהפתיע אותי לגמרי לטובה, לכן גם שילמתי מעבר למה שביקש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי מרינה, תל אביב.
משוב: 10/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה אלוף! מחיר מצוין לדעתי, שירות מצוין והכל היה לעניין, פשוט אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ויסמן, תל אביב.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיות בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, הגיע פעמיים כי בפעם הראשונה לא טיפל עד הסוף ובפעם השנייה הצליח לטפל כמו שצריך, מצא חן בעייני שלקח אחריות וחזר, שירות ממש טוב, הגיע בזמן והמחיר הגון לדעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אריאל אוינר, תל אביב.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברך אסלה ופתיחת סתימה בצינור ניקוז חיצוני.
חוות דעת:
הוא היה נהדר בכל מה שעשה! מותק של בחור, מקצועי ורציני, הגיע שוב אתמול לעזור לנו לטפל בבעיית סתימה שחוזרת על עצמה בלי קשר לעבודה שעשה ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלורה ל. תל אביב.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צינורית של ברז שהתפוצצה.
חוות דעת:
היה מצוין! ואסים ענה לקריאה מאד מהר במוצאי שבת. מדובר היה בצינורית לא שגרתית, הוא ביקר במספר חנויות עד שמצא צינורית הולמת וגבה מחיר מאד הוגן עבור כלל השירות. בהחלט איעזר בו שוב בעת הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 218 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק