מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ואסים
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.82
איכות 9.88
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דויד פזילוב, תל אביב.
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון נזילה בברז אינטרפוץ.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, דיברנו בטלפון והוא הנחה אותי מה לעשות, אמר לי לסגור את המים ואז לבדוק מהיכן המים זורמים, ראינו שזה מהברז ואז אמר לי להחליף את המנגנון שיש שם, הוא אפילו לא לקח עלות על הייעוץ, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דרורה קפלן, תל אביב.
אשרור: 19/04/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור מקלחת.
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה בשעת ערב יחסית מאוחרת לאחר שאינסטלטור אחר סירב לעזור. היה נדיב, אדיב, מקצועי ברמות אחרות, סבלני והחשוב ביותר לכל לקוח במחיר מדהים שהפתיע אותי לגמרי לטובה, לכן גם שילמתי מעבר למה שביקש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי מרינה, תל אביב.
משוב: 10/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה אלוף! מחיר מצוין לדעתי, שירות מצוין והכל היה לעניין, פשוט אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלורה ל. תל אביב.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צינורית של ברז שהתפוצצה.
חוות דעת:
היה מצוין! ואסים ענה לקריאה מאד מהר במוצאי שבת. מדובר היה בצינורית לא שגרתית, הוא ביקר במספר חנויות עד שמצא צינורית הולמת וגבה מחיר מאד הוגן עבור כלל השירות. בהחלט איעזר בו שוב בעת הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן ק. תל אביב.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז וצינורות במטבח.
חוות דעת:
מקצועי, מהיר, מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם ברגידה, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הגיע באותו יום, ציק צק תיקן את הבעיה ועמד בהצעת מחיר שנתן לפני.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ענבל דורון, תל אביב.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ראש לברז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר והגיע כבר באותו יום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רם ביכלר, תל אביב.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא עשה עבודה טובה ומקצועית. היה נחמד ונתן יחס טוב, הגיע בדיוק בזמן ולקח מחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי בוג׳ו, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מאוד מקצועי ועשה מעל ומעבר. היה קצת מסובך לעשות את ההחלפה אבל הוא עשה אותה. אמר מחיר לפני שהגיע ונצמד לאותו מחיר שהיה מאוד סביר. עשה את המקסימום, היה מאוד זמין ואמר שאם אני צריכה משהו אני יכולה להתקשר אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עובד כ. גבעתיים.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז הכיור במטבח ותיקון ידית במקלחת.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הבחור הגיע ביום שישי בחג השבועות, כחצי שעה לאחר ההתקשרות איתר את התקלה במהירות ונתן מענה מהיר לתקלה ובנוסף, תיקן עוד תקלה קטנה במקלחת וכל זאת באדיבות, במקצוענות ואפילו לא דרש תוספת על הקריאה בחג. בקיצור מקצוען, אדיב וישר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 222 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק