מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ואסים
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.82
איכות 9.86
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בסן סלבדור, תל אביב.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.הסדרת לחץ מים על גבול האפסי לניאגרה בשרותים.
חוות דעת:
ממש 10!היתה לי בעיה של ניאגרה בשרותים עקב לחץ מים כמעט אפסי אליה.וכמו כן ביצע פתיחת סתימה בכיור המטבח.סתימה עקשנית חוזרת שנפתחה ונפתרה על ידו בעוד שאינסטלטור אחר שטיפל לפני לא פתר את הבעיהואסים.דייק בזמן הגעה.ביצע עבודה נקיה מהירה ונתן פיתרון חכם וחסכוני לבעיה שלי.היה אדיב שקט ויעיל.בטוח שאזמין אותו אם ולכשאצטרך ואמליץ עליו לחבריי בפה מלא.כן ירבו
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חנה וייס, תל אביב.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת קירות רטיבות מהשכנים.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים! הוא אבחן את הבעיה במקצועיות והסביר לנו מה כדי לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן ש. תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבניין.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ד. תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיה לאסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! המחיר היה הוגן, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד כהן, תל אביב.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בחדר מדרגות.
חוות דעת:
היה מצוין! ממש על הכיפאק! הוא הגיע בשבת בערב ולקח גרוש וחצי. כל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר לוי, תל אביב.
אשרור: 22/05/2020
משוב: 23/03/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור, השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק מ. תל אביב.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! ציון עשר ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי מ. תל אביב.
אשרור: 21/05/2020
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
תיקון של צינור צנרת שירותים שהשתחרר מבחוץ.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בהתראה קצרה בשבת ולקח מחיר הגון ביותר מכל ההצעות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון מורן, תל אביב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת ברז שלא הוציא מים.
חוות דעת:
הגיע לבדוק את הברז וגילה שאין בעיה, מכל הבחינות הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאנה וייזר, תל אביב.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד שמש וחשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע אלינו ביום שישי אחר הצהריים, תוך שעה מאז שקבענו איתו, הוא היה זריז, מקסים ועשה מעל ומעבר למה שציפינו ממנו. המחיר היה הוגן. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 221 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק