מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ואסים
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.82
איכות 9.88
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בסן סלבדור, תל אביב.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח והסדרת לחץ מים על גבול האפסי לניאגרה בשרותים.
חוות דעת:
ממש 10! היתה לי בעיה של ניאגרה בשרותים עקב לחץ מים כמעט אפסי אליה וכמו כן ביצע פתיחת סתימה בכיור המטבח, סתימה עקשנית חוזרת שנפתחה ונפתרה על ידו בעוד שאינסטלטור אחר שטיפל לפני לא פתר את הבעיה. ואסים דייק בזמן הגעה, ביצע עבודה נקיה, מהירה ונתן פיתרון חכם וחסכוני לבעיה שלי. היה אדיב, שקט ויעיל. בטוח שאזמין אותו אם ולכשאצטרך ואמליץ עליו לחבריי בפה מלא, כן ירבו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דרורה קפלן, תל אביב.
אשרור: 19/04/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור מקלחת.
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה בשעת ערב יחסית מאוחרת לאחר שאינסטלטור אחר סירב לעזור. היה נדיב, אדיב, מקצועי ברמות אחרות, סבלני והחשוב ביותר לכל לקוח במחיר מדהים שהפתיע אותי לגמרי לטובה, לכן גם שילמתי מעבר למה שביקש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור א. תל אביב.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימות בשני כיורים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שקבענו, עבד מעולה ותיקן את הסתימות. אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון צור, תל אביב.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא ממש מקצועי, המחיר היה ממש זול לדעתי, עבודה מאוד איכותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד גרו, תל אביב.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בכיור ובמקלחת.
חוות דעת:
הוא היה על הכייפאק, מקצועי, הגיע מהר וביום שבת ועשה רושם חיובי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בר פרנקו, תל אביב.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור שרותים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, בחור נחמד, אדיב, הסביר ושיתף, הגיע עם הציוד הנדרש ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל דניאל, תל אביב.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
ואסים היה מצוין. הגיע בזמן, השאיר נקי והכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוי אביטן, תל אביב.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, ואסים הגיע מהר, היה נחמד ואמין.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עפר מוסטיגמן, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור כיור מטבח.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הוא אפילו הלך וקנה את החלקים החסרים ללא תשלום נוסף, הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי דנוס, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא הגיע בשבת, נתן שירות טוב והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 223 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק