מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ואסים
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.85
מחיר 9.72
איכות 9.76
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דני לוי, תל אביב.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, העבודה בוצעה באופן מהיר ביותר אך לדעתי הוא גבה עלות יקרה יחסית לזמן שהוא נכח אצלי שזה היה ממש מספר דקות בודדות. בסופו של דבר אני מרוצה מהעבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
גיא שגיב, תל אביב.
משוב: 02/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אלקבץ, תל אביב.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפה בצינור ישן שהיה בקיר בחנות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה טוב! בסופו של דבר נאלץ להחליף את הצינור בצינורות חיצוניים. היה הוגן ביותר מבחינת המחיר. למרות שהעבודה התבררה כגדולה הרבה יותר ממה שזיהה בהתחלה, התעקש לקחת את הסכום הנמוך יותר שנתן מראש, וזאת על אף שהתעקשתי לשלם יותר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גבי ס. תל אביב.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימת ניקוז ראשי של כמה מבטחים בבניין.
חוות דעת:
הוא הגיע אחרי שעות העבודה, אמר שיגיע מיד ועמד בזה. עבד מאוד מהר, היה מאוד מקצועי ופתר את הבעיה על המקום בסבלנות. היינו מאוד מאוד מרוצים. המחיר היה מאוד סביר במיוחד לשעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס אשתמקר, תל אביב.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
ואסים היה מדהים. עבד מעל ומעבר כדי לפתור את הבעיה לרמות שהייתה מעט מסובכת. חזר יום למחרת כדי לוודא שהכל נעשה על הצד הטוב ביותר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסתר רובינסון, תל אביב.
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל והחלפת גומיה במיכל הדחה.
חוות דעת:
היה מקסים! וסים היה מקצועי, זריז, אדיב ושרותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון ח. תל אביב.
משוב: 19/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במשאבת סילוקית לשחרור סתימה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם מסטבוים, תל אביב.
משוב: 18/06/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפה פ. תל אביב.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז מטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ממש בסדר גמור! מקצועי ושירותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתמר חיים, תל אביב.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
הוא בא לבדוק סתימה. הוא לא טיפל בבעיה כי היא הייתה בצנרת של כל הבניין. הוא לא יכל לטפל בה וגם לא רציתי שהוא יתעסק בזה. הוא היה נחמד.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 268 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק