מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיקי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.76
מחיר 9.71
איכות 9.94
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 17 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גיא גרא, סביון.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
תיקון לדים בטלוויזיה של חברת LG.
חוות דעת:
בעל מקצוע תותח, הגון, הגיע בזמן ומקצועי מאוד, עזר לי להחזיר למקום את הדברים וגבה מחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה לב, יהוד.
משוב: 01/05/2020
תיאור השירות:
תיקון לדים בטלוויזיה מסוג אל ג'י (LG).
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עשר. אדיב, אמין, מחירים סבירים לפי דעתי והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל יזדי, אור יהודה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלדים של טלוויזיית LG כולל פירוק הטלוויזיה והרכבה.
חוות דעת:
מיקי היה מקסים! הוא אדיב ונעים, יש לו מחירים הוגנים מאוד לעומת אחרים, נתן שירות עד הבית ועשה לי הכל באותו יום. אני אמליץ עליו לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה קלוזיני, יהוד.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שתי טלוויזיות .
חוות דעת:
הוא בן אדם מדהים! שרותי, מקצועי ונענה, אנחנו מרוצים מאוד. הבאנו אליו שתי טלוויזיות וכבר באותו היום מיקי הסביר מה יעשה. למחרת אחרי שבדק התקשר לומר מה האפשרויות והעלויות. אישרנו את התיקון ולמחרת זה כבר היה מוכן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אמיר, יהוד.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון טלויזיה מסוג אקאי lcd
חוות דעת:
היחס של בעל מקצוע היה נעים ואדיב.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
נעמי בן ישי, יהוד.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה.
חוות דעת:
הוא הגון ומקצועי. אני ממליצה עליו בחום! אני פונה אליו לכל תקלה במוצר חשמלי שיש לי והוא תמיד עוזר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב כספי, שוהם.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס ספק בטלוויזית LCD חברת פיליפס.
חוות דעת:
הוא ממש מעולה, נתן לי שירות מעולה והמחיר שלו הוא הוגן. עשה הכל בזמנים טובים אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור אמסלם, שוהם.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה בטלוויזיה שטוחה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועזר לנו מאוד, הוא הגיע כבר ביום אחרי והזמינות הייתה גבוהה. הוא הציע לנו פתרון אבל בגלל שהטלוויזיה ישנה כבר העדפנו לקנות חדשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן זילכה, קרית אונו.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ספק כוח לטלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! סופר נחמד, מהיר ומקצועי, הגיע, לקח את הטלוויזיה למעבדה והחזיר בזמן, עשה שירות מלא, עבודה טובה והטלוויזיה עובדת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זורבי ג׳וג׳ישוילי, תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
החלפת נורות לדים במסך טלוויזיה מסוג LG.
חוות דעת:
הוא היה מקצוען שחבל על הזמן. הבאתי אליו את הטלוויזיה, ולמחרת היא כבר הייתה מתוקנת. ביחס לשאר בעלי המקצוע שבדקתי איתם הוא גבה את המחיר הכי הוגן ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 17 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק