מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדי
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.78
מחיר 9.58
איכות 9.84
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 37 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איליה פ. קדימה-צורן.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
‏התקנת מנוע בשער חשמלי.
חוות דעת:
אדי היה מעולה! הגיע אליי מהר מאוד, היה יסודי, מקצועי, נחמד והייתי מרוצה מהמחיר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו טרייסטר, קדימה-צורן.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שער חשמלי בכניסה לחניה.
חוות דעת:
אדי היה בסדר גמור, הגיע ועזר לי לתקן את השער. הבעיה הייתה ממש קטנה, משהו שאני לא ראיתי לפני כן ולכן אפילו לא רצה לגבות תשלום. אני התעקשתי שיקח על זה שהגיע לפחות וכך היה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה כנעני, רעננה.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שער חשמלי נגרר בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! אמין ומקצועי. ביקש שאני אשלח תמונות לפני ואמר מה הוא חושב. כשהגיע הסביר והיה ממש נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי הר-קט, נתניה.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בשער.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא שירותי, נראה שמקצועי ואיש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל אלישע, כפר סבא.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מסגרות של שער חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והשירות היה טוב! הגיע באותו היום והמחיר היה סביר. מאד שרותי ומקצוען.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רמי אמיתי, נתניה.
אשרור: 20/02/2020
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
החלפת חייגן למחסום חשמלי מתרומם.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ונתן יחס ושירות טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמוס בן שחר, הרצליה.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בשער כניסה חשמלי למוסך.
חוות דעת:
השירות היה יוצא מן הכלל! הוא היה זמין מידית, הגיע מהר ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בלעיש, הרצליה.
משוב: 17/02/2020
חוות דעת:
היה נפלא ומעולה! קבענו בתאום מראש, הגיע בזמן, שירות מקצועי ובמחיר הוגן. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טיבי פרנץ, נתניה.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שער חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הגיע באותו היום ולא אחרי שבועיים שזה היה הכי חשוב, עשה בינתיים תיקון זמני עד שנחליט מה לעשות. הוא היה נחמד ואשתמש בשירות שלו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלרן ל. הוד השרון.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
החלפת פיקוד לשער כנף חשמלי.
חוות דעת:
התרשמות מאוד טובה. הוא מקצועי ועשה עבודה נהדרת. אחלה של איש מקצוע, אין לי מילה רעה להגיד. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 37 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי שערים חשמליים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שערים חשמליים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק