מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דני
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.81
מחיר 9.80
איכות 9.81
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 16 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
חיים גרשון, תל אביב.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מחסום חניה מתרומם.
חוות דעת:
בסדר גמור באמת. הגיע עם עובד שלו ועשה עבודה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי שערים חשמליים נוספים באזור פרדס חנה-כרכור

נילי אצלן, תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון זרוע של מחסום חנייה ישנה שנשברה.
חוות דעת:
כל מה שקראתי עליו היה נכון, הוא היה מדהים, עבד ביעילות , הגיע בזמן, נתן אופציות לזמנים והיה גמיש. אני אקח אותו בעתיד, הוא היה סופר מקצועי, נחמד, היתה אוירה מדהימה והכל היה מעולה מהטלפון הראשון עד הסמס בסוף. נוסף על כך הוא לקח מחיר הוגן, היה אמין והוא היה ממש תרופה בשבילי, כל הסיפור היה סיוט והבראתי בזכותו. אני יודעת שאם אצטרך עוד משהו שקשור - הוא הכתובת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארתור שלנר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון וריתוך שער.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעבר למצופה, מאוד אמין, יש לו מחירים הגיוניים, עומד בזמנים ואפילו מקדים. בעל מקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר אוחיון, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 24/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה והתקנת תריס.
חוות דעת:
עושה עבודה טובה ויסודית, יש לו גישה נעימה הכי בעולם, עומד בזמנים. אני ממליץ מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי אטיאס, נס ציונה.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון וכוונון שער גלילה חשמלי בגודל 4 מטר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, דני הגיע בזמן, סידר את התקלה ועלות העבודה הייתה הוגנת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון חזן, פתח תקווה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה בשער חשמלי שנתקע.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע מהר כפי שהבטיח, איתר את התקלה וטיפל בה. הסביר בסבלנות מה עושה ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל רויטנברג, תל אביב.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
החלפת בוכנות בשער חשמלי של חניה.
חוות דעת:
דני היה אחלה, עשה עבודה מהירה, טובה ובאדיבות. הוא הגיע בזמן והמחיר היה הוגן. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן בן הדור, כפר סבא.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
החלפת יחידת בקרה בשער חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, בא בזמן ולא נתן לנו לחכות, עשה את העבודה. הוא לא היה זול אבל בסך הכל עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלומי סגב, הרצליה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שער חשמלי מתרומם.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן, עשה את העבודה שלו והכל היה בסדר .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני מיראל, חדרה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון שער חשמלי נייד ממונע בבית פרטי.
חוות דעת:
דני אחלה בחור, תוך חצי שעה הגיע, בחור צעיר ורציני, יש לו ידיים טובות, אני מבסוט מאוד והוא לא הלך עד שהבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 16 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי שערים חשמליים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שערים חשמליים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק